مدارسی تخصصی با رویکرد نوآورانه در زمینه تصویربرداری پیش بالینی برگزار می‌شود

آزمایشگاه پیش بالینی با برگزاری دوره‌های تخصصی در زمینه مطالعات تصویربرداری پیش بالینی محققان را آموزش می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران آزمایشگاه پیش بالینی، در راستای ارتقای سطح آگاهی محققان مدارسی در زمینه آشنایی با مطالعات تصویربرداری پیش بالینی، کاربردها و ابزارهای آن برگزار می‌کند.
این مدرسه‌ها با عنوان (TPCF Imaging School(TIS به‌صورت مجازی و رایگان برگزار می‌شود که محققان در سطح کشور می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
با توجه به برگزاری موفقیت‌آمیز اولین مدرسه تصویربرداری TPCF و کاربردهای آن، دومین دوره این مدرسه با هدف تقویت مهارت‌های دانشجویان و محققان در این زمینه و آشنایی با فرصت‌ها و روندهای این دانش در جهان با عنوان آموزش سیستم تصویربرداری PET و کاربردهای آن از اول بهمن‌ماه 99 به مدت 6 جلسه برگزار می‌شود.
این رویداد که با رویکرد نوآورانه و به‌طور تخصصی برگزار می‌شود، محققان با پایه و فیزیک، تاریخچه، ابزارها و کاربردهای تصویربرداری پت در تحقیقات پیش بالینی در زمینه‌های مختلف آشنا می‌شوند.
اولین مدرسه با عنوان  آموزش سیستم تصویربرداری SPECT و کاربردهای آن آذرماه به مدت 6 جلسه برگزار شد و محققان با کاربرد رادیوداروها، اپلیکیشن ها و فیزیک این سیستم آشنا شدند و رضایت بیش از 92 درصدی داشتند.
 
 

 

زهرا  قدیری
تهیه کننده:

زهرا قدیری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب