مراسم بزرگداشت هفته پژوهش با حضور معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری با حضور دکتر محمدعلي صحرائیان، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومي معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر صحرائیان، در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش وفناوری در دانشکده پرستاری و مامایی حضور یافت.
این مراسم با حضور رئیس، معاونان پژوهشی و مالی اداری، سرپرست مرکز پژوهش های علمی دانشجویی دانشکده و جمعی از دانشجویان، شنبه 23 آذر 98 در سالن شورای دانشکده برگزار شد.
دکتر صحرائیان با اشاره به گزارش جامع عملکرد دانشکده و تشکر از پرثمر بودن تلاش ها و فعالیت های پژوهشی گفت: خوشحالم باوجود همه مشکلات و ناامیدی های حاکم بر جامعه، هفته پژوهش را با ذوق و شوق در دانشکده پرستاری و مامایی آغاز می کنم که با حضور اساتید برجسته کارهای بسیار خوبی در این سالها انجام شده است و به نوبه خودم به شما افتخار می کنم؛ امیدوارم قدم های شما در راه پژوهش موجب اعتلای کشور و ارتقا کیفیت زندگی بیمان شود.
دکتر صحرائیان ادامه داد: به اساتید به خصوص اساتید جوان به عنوان پدر و مادر دوم دانشجویان توصیه می کنم به تقویت روحیه پرسشگری در دانشجویان و فعال کردن ذهن خلاق آنان اهمیت بیشتری بدهند و سعی شود مشکلات دانشکده با پژوهش مرتفع شود، به خصوص که دانشجویان برای ورود به دانشگاه که محل تولد دوباره آنهاست به روش های حفظیات مطالب تکیه کردند و ممکن است کمتر برای آنها سوال پیش بیاید.
دکتر صحرائیان تاکید کرد: اگر جامعه ای بخواهد پیشرفت کند باید خلاقیت ذهن ها و سوال کردن در مورد مشکلات مطرح باشد و پژوهش زبان مشترک کشور شود که این بزرگترین وظیفه ما در دانشکده و دانشگاه است.
وی افزود: تنها مسئله ای که در بخش سلامت جهان را تغییر داده است موضوع فناوری در سلامت است و از امروز باید شعار و تلاش ما این باشد که در حیطه فعالیت خودمان فناور و کارآفرین باشیم و خلق ثروت کنیم.
خوشبختانه این دانشکده ظرفيت بالایی در حیطه فناوری دارد و امیدوارم موفقیت اساتید و دانشجویان روز افزون شود.
در پایان با اهدا لوح از دانشجویان و صاحبان پنج ایده برتر مرکز پژوهش های دانشجویی تقدیر شد.
خبرنگار: سیده فاطمه جوادی
عکس: حسین اکبریان
کلمات کلیدی
ناصر  فرجی
تهیه کننده:

ناصر فرجی

تنظیمات قالب