در آستانه میلاد با سعادت پرستار جاوید کربلا

مراسم روز پرستار و تقدیر از بازنشستگان بیمارستان فارابی برگزار شد

رییس بیمارستان فارابی، این مراسم را فرصتی برای قدردانی از زحمات طولانی مدت پرستاران و بازنشستگان در راستای اعتلای جایگاه این بیمارستان و خدمت به مردم دانست.

گالری عکس۱
گالری عکس۲
گالری عکس۳
گالری عکس۴
به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، در ایام خجسته دهه فجر انقلاب اسلامی و در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س)، مراسم جشن روز پرستار و تقدیر از بازنشستگان بیمارستان فارابی، روز چهار شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ با حضور دکتر صدر السادات رئیس بیمارستان، دکتر فخرائی مدیر گروه چشم پزشکی، مسئولین، پرستاران و کارکنان بیمارستان فارابی در سالن آمفی تئاتر این بیمارستان برگزار شد.
دکتر صدرالسادات، رییس بیمارستان فارابی در این آیین با تبریک میلاد حضرت زینب و ایام دهه فجر انقلاب اسلامی از زحمات دلسوزانه و شبانه روزی تمامی کارکنان پرستاری اعم از پرستار، کارشناس بیهوشی و اتاق عمل، بهیار و کمک بهیار تشکر و قدردانی کرد.
وی همچنین با ابراز خوشوقتی از حضور همکاران بازنشسته، این مراسم را فرصتی برای قدردانی از زحمات طولانی مدت آنان برای اعتلای جایگاه فارابی و خدمت به مردم دانست.
دکتر صدرالسادات توضیحاتی در مورد علل دیرکرد پرداخت کارانه داد و ابراز امیدواری کرد تا با تلاش مسئولین دانشگاه این مسئله بزودی حل شود و بخشی از مطالبات سال جاری پرداخت شود.
شادی رضایی، مدیر پرستاری بیمارستان فارابی نیز در این مراسم، ضمن تبریک آغاز دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همچنین سالروز میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار و تقدیر از تمامی تلاشگران این عرصه، گفت: نامگذاری روز تولد حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار برای تمام ما موجب مباهات است و باید سعی کنیم دراندیشه، رفتار، گفتار و کرداربه آن حضرت تاسی کنیم.
وی هم چنین با تبریک به همکاران بازنشسته و تشکر از رییس و مدیر بیمارستان برای برگزاری این مراسم، در مورد نحوه انتخاب پرستاران برگزیده توضیحاتی داد و گفت : امسال دومین سالی است که طرح پرستار ناب و تقدیر از پرستاران اخلاق مدار در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود و فرآیند انتخاب پرستار نمونه را نظام مند ساخته است.
رضایی در ادامه روند اجرای طرح پرستار ناب را تشریح کرد و افزود: از این به بعد معیار ما برای انتخاب پرستار نمونه، طرح ناب است.  
توضیح این که، این مراسم با اجرای موسیقی زنده ادامه یافت و در انتها از تعداد ۲۵ بازنشسته سال های ۹۴ و ۹۵ بیمارستان فارابی و ۱۴ تن از کارکنان نمونه پرستاری این مرکز با اهدای تندیس، لوح و هدیه نقدی تقدیر شد.
خبر: امیدوار
عکس: امیدوار، قاضی میرسعید

معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي

تنظیمات قالب