• تاریخ انتشار : 1399/02/14 - 14:24
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1194
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم معارفه دکتر حبیبی رئیس جدید مرکز بهداشت و درمان با کارکنان این مرکز برگزار شد

باحضور معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، مراسم معارفه دکتر حبیبی رئیس جدید مرکز بهداشت و درمان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارشناسان و پزشکان این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، این مراسم روز یکشنبه 14 اردیبهشت 99 باحضور دکتر محمدحسین پورغریب معاون دانشجویی فرهنگی، دکتر فرهاد حبیبی رئیس جدید مرکز بهداشت و درمان، کارکنان، کارشناسان و پزشکان مرکز، از ساعت 12 تا 12:30 در سالن شورای معاونت برگزار و در ابتدا دکتر پورغریب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان، گفت: رسالت معاونت دانشجویی فرهنگی در مسیر رو به جلو، ارتقای خدمات دهی در همه زمینه ها به دانشجویان نخبه دانشگاه است.
وی افزود: یکی از ارکان مهم معاونت، مرکز بهداشت و درمان است که پیش از این دکتر سیدرضا هاشمی حدود 13 سال این مرکز را مدیریت می کرد که از خدمات ارزنده وی در این زمان بسیار قدردانی می کنیم.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه همگی در رشته های مختلف حیطه سلامت تحصیل می کنند، گفت: با این وجود ممکن است دانشجویان در رشته های مختلف پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی و ... از برخی مباحث بهداشتی اطلاعات کافی نداشته باشند و این رویکرد مرکز بهداشت و درمان است که در نهایت، سواد سلامت دانشجویان را افزایش داده و به آنان آموزش های سبک زندگی سالم را بدهد.
دکتر پورغریب تصریح کرد: یکی دیگر از رویکردهای مهم مرکز، بحث درمان است که باید باتوجه به ظرفیت معاونت دانشجویی فرهنگی، یک سری خدمات درمانی را نیز ویژه دانشجویان ارائه دهیم تا مجبور نباشند برای بحث درمان به بیمارستان های دور و نزدیک دانشگاه مراجعه کنند.
وی در پایان از رئیس و کارکنان مرکز بهداشت خواست تا حضور دانشجویان را در فعالیت هایی نظیر رابطان بهداشتی، سفیران سلامت دانشجویی و ... پررنگ کنند.
بعد از آن، دکتر حبیبی در سخنان خود از دکتر پورغریب به دلیل اعتماد به وی، تقدیر کرد و گفت: امید است با همیاری همکاران خوب و باسابقه مرکز بهداشت، اهداف معاونت را به نحو احسن به مرحله اجرا درآوریم.
درپایان نیز، دکتر پورغریب ابلاغ دکتر حبیبی را به عنوان رئیس مرکز بهداشت و درمان دانشجویان به وی اهدا کرد.

  • گروه خبری : معاونت فرهنگی دانشجویی
  • کد خبر : 155810
کلمات کلیدی
کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب