مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه از فعالان مدیریت بحران کرونا در مجتمع بیمارستانی امیراعلم تقدیر کرد

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید قریشی، ضمن قدردانی از همه کارکنان مجتمع گفت: همه حتی کسانی که کوچک‌ترین قدمی را برای بیماران در اپیدمی کرونا برداشتند قابل‌تقدیر هستند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امیراعلم، چهارشنبه 21 خرداد 99 مراسم تجلیل و قدردانی از خدمات و فعالیت‌های مسئولان مجتمع، خیرین سلامت و جمعی از کارکنان مجتمع بیمارستانی امیراعلم، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مجید قریشی مسئول و حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالفتح غفاری معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر حامد عبدالهی رئیس، مهرداد ماهوش مدیر، دکتر حسین گندمکار معاون درمان، دکتر حسن توکلی عضو هیئت‌علمی، دکتر سعید سهراب پور عضو هیئت علمی، دکتر فاطمه حاجی محمدی عضو هیئت علمی، دکتر هاشم شریفیان عضو هیئت علمی، مهندس علی شمس زاده و مهندس فرجادی خیرین سلامت، لیلا ساعدی مترون، دکتر لادن قدمی مسئول واحد بهبود کیفیت و جمعی از کارکنان و پرستاران مجتمع در آمفی‌تئاتر برگزار شد.
در ابتدا دکتر عبداللهی گزارشي از فعالیت‌های انجام‌شده در زمان اپیدمی کووید 19 ارائه داد و گفت: درگیری با کرونا آزمایش خیلی خوبی بود برای شناخت آدم‌ها چه از یکدیگر و چه از خود. اگر قسمت میزان مرگ‌ومیر را در زمان اوج شیوع ویروس کرونا کنار بگذاریم آثار بسیار خوبی برجای گذاشت و جو معنوی بر بیمارستان حاکم کرد.
وی در ادامه گفت: ما از 3 اسفند درگیر شدیم و بیماران به ما مراجعه کردند، در ابتدا گروه رهبری بحران به ریاست دکتر جلال رضایی تشکیل دادیم، دکتر حسن توکلی مسئولیت تأمین تدارکات و دکتر تقی خرسندی جذب خیرین را به عهده گرفتند. ما روزانه اتاق فکر تشکیل می‌دادیم و همه می‌کوشیدیم تا به نحو احسن با بحران پیش‌آمده مقابله کنیم.

سپس مهرداد ماهوش مدیر مجتمع گفت: در بحران کرونا اساتید ما خوش درخشیدند و با حضورشان به سایر کارکنان بالأخص جوان‌ترها روحیه می‌دادند. خیرین و مردم در کنار ما غوغا کردند و بسیار کمک‌حال بیمارستان شدند. استقرار گروه خیرین امام رضایی‌ها در مجتمع برایمان نقطه قوت بود.

وی افزود تنها نکته‌ای که باعث تضعیف روحیه ما می‌شد درصد بالای فوتی‌ها بود که گاهی کارکنان زحماتشان را بی‌فایده می‌دیدند. من به‌عنوان عضو کوچکی از این مجموع درس‌های زیادی از این بحران گرفتم.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید قریشی، بابیان اینکه الحق در زمان بحران خوش درخشیدید گفت: برای بنده افتخار است که در جمع شما حضور دارم، شما باخدا معامله کردید و پاداش تمام سختی‌ها و تلاش‌هایتان را قطعاً از او خواهید گرفت.

وی افزود: در دوران ما اتفاقی افتاد که تمام جهانیان را درگیر کرد و ملت ما باروحیه خداپسندانه با سربلندی از این امتحان بیرون آمدند. ما در جنگ مدافعان امنیت داشتیم که از ناموس خود دفاع کردند، بعد نوبت به مدافعان حرم رسید و حالا شما مدافعان سلامت بودید که پا در عرصه گذاشتید و بار تمام مردم جامعه را بدوش کشیدید.

وی ضمن تشکر از تمامی کادر درمان گفت: همه در این کار خداپسندانه شریک بودند، همه حتی کسانی که کوچک‌ترین قدمی را برای بیماران در اپیدمی کرونا برداشتند قابل‌تقدیرند.

ضمن پخش کلیپ فداکاری‌های کارکنان مجتمع بیمارستانی امیراعلم، در پایان با اهدای لوح و هدیه از طرف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه از مسئولین، خیرین و کارکنان مجتمع تقدیر شد.

زینت  جعفرقلی
تهیه کننده:

زینت جعفرقلی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب