معاونت تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی کارگاه های توانمند سازی پژوهش و مهارت تدریس را برگزار می کند

مسئول آموزش فوق تخصصی معاونت تخصصی وفوق تخصصی دانشکده پزشکی با تاکید بر توانمندسازی پژوهش و مهارت تدریس دستیاران فوق تخصص از برپایی کارگاه های آموزش پروپوزال نویسی و دستیار در نقش مدرس خبر داد.

دکتر مرتضی حیدری مسئول آموزش فوق تخصصی معاونت آموزش تخصصی و فوق تخصصی دانشکده پزشکی، در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی با تاکید بر تقویت آموزش دستیاران فوق تخصصی و فلوشیپ گفت: تحت نظر معاونت آموزشی و در راستای افزایش کیفیت آموزش و توانمندسازی دستیاران تخصصی و فوق تخصصی، اجرای برنامه هایی نظیر برپایی کارگاههای آموزشی در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: تقویت مهارت پروپوزال نویسی دستیاران از طریق ارائه آموزش پروپوزال نویسی  از جمله برنامه های معاونت آموزش تخصصی و فوق تخصصی برای توانمندسازی دستیاران است که با همکاری گروه پزشکی اجتماعی در یک دوره آموزشی طی اسفند97 و فروردین 98 به صورت کارگاهی برای 15 نفر از دستیاران گروه کودکان به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.
دکتر حیدری ادامه داد: پس از برگزاری این دوره و با توجه به موفق بودن آن در صدد هستیم پس از رفع اشکالات برای سایر دستیاران نیز در سال تحصیلی جدید برگزار کنیم.
مسئول آموزش فوق تخصصی دانشکده پزشکی در تشریح سایر برنامه ها و فعالیت ها در جهت توانمندسازی دستیاران به برنامه  دستیار در نقش مدرس اشاره کرد و گفت: قالب دستیاران فوق تخصص و فلوشیپ در آینده به صورت استاد مشغول به کار خواهند شد و یا در حین تحصیل و آموزش با فراگیران سایر مقاطع از دستیاری تا کارورزی و کارآموزی در ارتباط آموزشی هستند که با تقویت بعد مهارت آموزش دادن و نقش مدرسی این ارتباط بهتر خواهدشد همچنین در آینده مدرس بهتری خواهد بود.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده و با همکاری دفتر توسعه آموزش بیمارستان امام کارگاه دوروزه دستیار فوق تخصصی در نقش مدرس ویژه 25 نفر از دستیاران گروه کودکان  برنامه ریزی شد که جلسه اول این کارگاه پنجشنبه 30 خرداد با حضور دکتر میرزازاده، دکتر خواجوی و دکتر حسین نژاد در بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزار شد و جلسه دوم این کارگاه روز پنجشنبه 6 تیرماه از ساعت 10 تا 13 در مرکز طبی برگزار خواهد شد.
وی با بیان این که دبیر علمی این کارگاه دکتر  احمدی نژاد بود، تصریح کرد: تعهد حرفه ای از دیگر برنامه هایی است که در راستای توانمندسازی دستیاران در دستور کار معاونت آموزش تخصصی و فوق تخصصی قرار دارد.
مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی

تنظیمات قالب