مهندس محمد هاشمی: دانشگاه علوم پزشکی تهران نقش زیادی در رشد و بالندگی علمی کشور دارد

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: ما باید شعار «ما می‏توانیم» را سرلوحه قرار دهیم. امیدوارم این شعار از کودکستان‌ آغاز شود و تا دانشگاه‌ها ادامه پیدا کند.

مهندس هاشمی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مهندس محمد هاشمی، سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت روز سه‌شنبه 19 بهمن 1400 در حاشیه بازدید وزیر بهداشت از نمایشگاه دستاوردهای نوین پزشکی دانشگاه گفت: با توجه به تأکید امیرکبیر به تربیت انسان‌ها، دانشگاه تهران با قدمتی که در حوزه‌ پزشکی دارد حق زیادی در رشد و بالندگی کشور دارد و دانشمندان زیادی در این دانشگاه منشأ اثر و خدمت شدند.
وی ابراز امیدواری کرد که شاهد ظهور و بروز اتفاقات خوب و جذب نخبه‌های زیادی باشیم و این مسیر پرپیچ‌وخمی که با دشمنی‌های جهان استکبار ایجادشده مرتفع و شاهد شوکت و افتخار روزافزون جمهوری اسلامی باشیم.
 سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت افزود: الحمدالله در حوزه‌های مختلف علمی ما سرآمد هستیم و به همت دانشمندان ایرانی پیشرفت‌هایی درزمینه دارویی داشتیم به‌طوری‌که 97 درصد از داروهای ما تولید داخل هستند و در حوزه پزشکی بسیاری از پزشکان به دلیل سرآمدی از کشورهای مختلف با امکانات و شرایط مالی بالا دعوت می‌شوند و باوجود سختی‌ها و دشواری‌هایی که توسط جهان غرب ایجادشده در کشور می‌مانند و خدمت می‌کنند.
مهندس هاشمی بابیان اینکه ما باید شعار «ما می‏توانیم» را سرلوحه قرار دهیم گفت: امیدوارم این شعار از کودکستان‌ آغاز شود و تا دانشگاه‌ها ادامه پیدا کند.
وی در خصوص نقش دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه سلامت گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران از یک تمدن و اصالت علمی برخوردار است که باعث افتخار همه‌ کشور است، دانشگاه علوم پزشکی تهران از سال 1316 که افتتاح شد دانشمندان و اساتید برجسته‌ای تربیت کرد که هرکدام بر اریکه‌ علم و دانش این مملکت و جهان ایستادند و اگر بخواهیم اصالت و تمدن را در مورد دانشگاه تهران تعریف کنیم خودبه‌خود تمجیدش کردیم و جایگاهش را مشخص کردیم.

 

کلمات کلیدی
نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

تدوین گر

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب