نشست رئیس امور بین الملل دانشگاه اسکودار ترکیه با رئیس دانشکده توانبخشی

رئیس امور بین الملل دانشگاه اسکودار ترکیه در نشستی با دکتر سید احمدرضا خاتون آبادی رئیس دانشکده توانبخشی، به منظور گسترش فعالیت های مشترک دو دانشکده دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، این نشست روز دوشنبه نهم خرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور دکتر پیمان جعفری جوزانی رئیس امور بین الملل دانشگاه اسکودار، دکتر سید احمدرضا خاتون آبادی رئیس دانشکده توانبخشی و اعضای هیئت رئیسه در سالن شورا برگزار شد.

در این جلسه دکتر خاتون آبادی ضمن اظهار خرسندی از برگزاری این نشست به منظور گسترش فعالیت‌های علمی مشترک، اعضای هیئت رئیسه دانشکده توانبخشی را به میهمانان معرفی و اظهار کرد: دانشکده توانبخشی از برقراری همکاری‌های مشترک آموزشی، پژوهشی و فعالیت‌های علمی بین دانشکده‌ایدو کشور ایران و ترکیه استقبال می‌کند و برگزاری این جلسه را قدمی برای برنامه ریزی و گسترش این گونه فعالیت‌ها می‌داند.

دکتر خاتون آبادی تصریح کرد: شروع فعالیت‌های مشترک دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با دانشگاه اسکودار ترکیه با برگزاری سخنرانی مشترک آغاز شده است که امید است به یاری خداوند پس از توافقات دوجانبه مسیر برای ارتباطات پژوهشی، آموزشی، تبادل اساتید و دانشجویان هموار شود و فعالیت‌ها به صورت عملیاتی پیش رود.

وی افزود: در همین راستا شناسایی توانمندی‌های گروه‌های آموزشی، شناسایی اساتید برتر در هر حوزه برای برگزاری دوره‌های آموزشی و پیشبرد امور به صورت برنامه ریزی شده و سیستماتیک بسیار مهم است.

رئیس دانشکده توانبخشی بر اهمیت تعامل روابط عمومی هر دو دانشگاه برای اطلاع رسانی برنامه‌های آموزشی تاکید کرد.

دکتر جعفری جوزانی نیز ضمن ارائه مطالبی در خصوص نحوه فعالیت دانشگاه اسکودار، اظهار کرد: این دانشگاه بزرگترین دانشگاه خصوصی کشور ترکیه است که در سال‌های اخیر ارتباطات بین الملل خود را به ویژه با کشور ایران به طور چشمگیری گسترش داده است و همواره از همکاری‌های مشترک با مراجع علمی و دانشگاه‌های ایران استقبال می‌کند.

وی در ادامه گزارشی از تفاهم نامه‌های مشترک دانشگاه اسکودار با مراجع علمی ایران برای همکاری‌های علمی و پژوهشی ارائه کرد و از تحصیل دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی در سه رشته فیزیوتراپی، گفتار درمانی و شنوایی شناسی در این دانشگاه سخن گفت.

دکتر سیامک بشر دوست معاون بین الملل دانشکده توانبخشی اظهار کرد: با توجه به شباهت فرهنگی دو کشور ایران و ترکیه، این اقدام برای هر دو دانشگاه دستاوردهای بزرگی به همراه خواهد داشت.

دکتر آذر مهری معاون آموزشی دانشکده نیز از تبادل استاد و دانشجو و همچنین برنامه‌های آموزشی مشترک سخن گفت.

دکتر حمید دالوند معاون پژوهشی دانشکده ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های پژوهشی دانشکده توانبخشی نحوه همکاری برای اجرا پروژه‌های تحقیقاتی مشترک را شرح داد.

در پایان در خصوص فعالیت‌های بالینی، توانمندی هر دپارتمان برای حضور در بیمارستان، برگزاری کارگاه و فعالیت‌های پژوهشی بحث و تبادل نظر شد.

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب