نشست زمستانی مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران با دفاتر توسعه دانشکده ها و بیمارستان ها با حضور معاون آموزشی دانشگاه

نشست پایانی مرکز مطالعات و توسعه آموزش با مدیران دفاتر توسعه دانشکده ها و بیمارستان ها با حضور معاون آموزشی دانشگاه 10 اسفند 1401 سالجاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز مطالعات و توسعه آموزش، نشست زمستانی مرکز مطالعات و توسعه آموزش با مدیران دفاتر توسعه آموزش دانشکده ها و بیمارستان ها با حضور دکتر فرشاد علامه، معاون آموزشی دانشگاه، دکتر محبوبه مافی نژاد، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش، دکتر شاهین حمزه لو مدیر واحد روابط عمومی و همکاری­ های برون سازمانی و مدیران واحدهای مرکز مطالعات و مدیران دفاتر توسعه دانشکده ها و بیمارستان ها روز چهارشنبه 10 اسفند ماه در سالن حکیم  برگزار شد.

در این نشست دکتر سیدفرشاد معاون آموزشی دانشگاه ضمن خیر مقدم، هدف از تشکیل این نشست را شناسایی فعالیت­ های شاخص توسعه آموزش دفاتر توسعه بیان کرد و در ادامه اشاره کرد که گسترش سیاست­ های توسعه فعالیت­ های نوآورانه و دانش پژوهی آموزشی به کمک مدیران دفاتر توسعه میسر است و ابراز امیدواری کرد که بتوانیم با محوریت نقش کلیدی و تاثیرگذار دفاتر توسعه آموزش، شاهد رشد بیشتر در حوزه آموزش دانشگاه باشیم.
دکتر مافی نژاد ضمن خوش آمدگویی هدف از تشکیل جلسه را به اشتراک گذاری تجارب، فرایندها و فعالیت های آموزشی دانست و اشاره کرد که فعالیت­ های شاخصی که در دفاتر توسعه اجرا می شود، در این نشست ها می تواند به عنوان یک الگو نشر و توسعه یابد. همچنین ایشان در ادامه بیان کرد ایجاد فرصت تعامل و شبکه سازی در قالب نشست­ های این چنینی با هدف فراهم سازی فرصت تبادل ایده ­های آموزشی و همچنین نقد بسیار کمک کننده خواهد بود.

سپس با مدیریت دکتر حمزه لو دفاتر توسعه دانشکده ها و بیمارستان ها به ترتیب گزارش های پایانی مراکز خود را ارائه دادند.
در نهایت چالش ها و مشکلات دفاتر توسعه آموزش دانشکده ها و بیمارستان ها بیان و راهکارها و پیشنهادات عملی ارائه داده شد.
جلسه با جمع بندی دکتر مافی نژاد پایان یافت.



فاطمه  قربی
تهیه کننده:

فاطمه قربی

تصاویر

نشست زمستانی مرکز مطالعات و توسعه آموزش  دانشگاه علوم پزشکی تهران با دفاتر توسعه دانشکده ها و بیمارستان ها با حضور معاون آموزشی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب