نظارت کارشناسان بهداشت محیط بر نانوایی‌های سطح شهرستان اسلامشهر

کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در بازدید از نانوایی‌ها بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، بهداشت فردی، بهداشت مواد غذایی، بهداشت ابزار و تجهیزات و بهداشت ساختمان بسیار تأکید کردند.

نظارت کارشناسان بهداشت محیط بر نانوایی‌های سطح شهرستان اسلام‌شهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، کارشناسان بهداشت محیط در بازدید از نانوایی‌ها علاوه بر بررسی دستورالعمل اصلاحیه ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی به‌ویژه در شرایط فعلی شیوع کرونا، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را نیز بررسی می‌کنند. به‌صورت روتین در هر بازدید در خصوص نحوه رعایت شیوه نامه‌ها و فاصله‌گذاری و استفاده صحیح از ماسک به متصدیان آموزش داده می‌شود.
در همین راستا در سه‌ماهه گذشته از ۴۴۵ واحد نانوایی موجود در شهرستان، ۹۰۵ مورد بازدید شدند که برای نانوایان متخلف ۱۳۴ مورد اخطار بهداشتی صادرشده و ۲۶ واحد نانوایی نیز پلمپ و مورد پیگیری قانونی قرارگرفته است.
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

نظارت کارشناسان بهداشت محیط بر نانوایی‌های سطح شهرستان اسلام‌شهر نظارت کارشناسان بهداشت محیط بر نانوایی‌های سطح شهرستان اسلام‌شهر نظارت کارشناسان بهداشت محیط بر نانوایی‌های سطح شهرستان اسلام‌شهر نظارت کارشناسان بهداشت محیط بر نانوایی‌های سطح شهرستان اسلام‌شهر نظارت کارشناسان بهداشت محیط بر نانوایی‌های سطح شهرستان اسلام‌شهر نظارت کارشناسان بهداشت محیط بر نانوایی‌های سطح شهرستان اسلام‌شهر نظارت کارشناسان بهداشت محیط بر نانوایی‌های سطح شهرستان اسلام‌شهر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب