پیام تبریک رئیس بیمارستان فارابی به مناسبت فرا رسیدن روز پرستار

دکتر محمدرضا اکبری، رییس بیمارستان فارابی و مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زبنب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان فارابی، متن پیام به شرح ذیل است:
پیامبر اکرم (ص) فرمودند: 'هرکس برای برآوردن نیاز بیماری بکوشد، چه آن را برآورده سازد و چه نسازد مانند روزی که از مادرش زاده شده، از گناهانش پاک می شود'.
پرستار، بنده مخلصی که در لحظات سختی و ناراحتی، یاری‌رسان چشمان نیازمند است. انسان متعهدي كه آسايش و سلامت بيماران را بر رفاه و آسايش خود ارجح ميداند.
نام گذاری این روز فرخنده  به عنوان  روز پرستار، ادای احترام به فرشتگانی زمینی است که خدمت به خلق را بزرگترین افتخار خود می‌دانند و شاهدی محکم بر تعهد و تاسی این گروه فرهیخته به بزرگ بانوی صبر و استقامت و درایت حضرت زینب کبری (س) می باشند. بلند همتانی که یکی از حلقه های مهم و موثر در زنجیره سلامت کشور هستند و بدون حضور آنان در این عرصه، پیشبرد سیاست های کلان سلامت میسر نخواهد بود.
اینجانب ، ضمن تبریک این روز به تمامی پرستاران ایران زمین به ویژه همکاران عزیز پرستار در دانشگاه علوم پزشکی تهران و بیمارستان فارابی، از درگاه ایزد سبحان سلامت و توفیق  روزافزون آنان  را در جلب رضای خالق یکتا و تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران خواستارم.
 
دکتر محمدرضا اکبری
رییس بیمارستان فارابی و مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
معصومه  عزيزي
تهیه کننده:

معصومه عزيزي

تنظیمات قالب