پیام تبریک رئیس دانشکده توانبخشی به مناسبت فرا رسیدن سالروز هفته دفاع مقدس

دکتر خاتون آبادی با صدور پیامی، فرا رسیدن سالروز دفاع مقدس را به دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران  دانشکده توانبخشی، دکتر سید احمدرضا خاتون آبادی رئیس دانشکده توانبخشی به مناسبت گرامیداشت سالروز هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.
در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

و لولا دفع اللّه النّاس بعضهم ببعضٍ لهدّمت صوامع و بیعٌ و صلواتٌ و مساجد یذکر فیها اسم اللّه کثیراً (اگر خدا بعضی از مردم را با بعض دیگر دفع نمی‌کرد، صومعه‏ ها و کلیساها و کنیسه‏ ها و مساجدی که نام خدا در آنها بسیار برده می‏ شود، سخت ویران می‏ شد)

حجّ، آیه ۴۰.

هفته دفاع مقدس خاطره رشادتها و جانفشانی‌های جوانانی است که با دفاع از کشور ایران عزیزمان از هیچ تلاشی مضایقه نکردند و جان خود را در راه رضای خدا تقدیم کردند. هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید. رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‌توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.

هر دوره این دفاع مقدس وجود دارد. در زمانه امروز، در دانشگاه، دفاع مقدس پاسبانی از دستاوردهای ارزشمند علمی است که دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان نماد عالی آموزش کشور مملو از این دستاوردهاست.

دانشجویان عزیز دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشکده توانبخشی! دنیای امروز و کشور بزرگ ایران دنیای نیازمند و تشنه خدمات توانبخشی است و دانشکده توانبخشی تمام تلاش خود را خواهد کرد تا همچون دوره دفاع مقدس که حفاظت از خاک کشور در اولویت قرار داشت، فراهم کردن بستر سلامت و افزایش کیفیت زندگی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهد و با حضور اساتیدی که علم و عشق به خدمت پشتوانه شان هست، با کمک شما آن را به معرض اجرا بگذارد.

سید امیر  میری
تهیه کننده:

سید امیر میری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب