پیام تبریک مدیریت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به مناسبت روز کارمند

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تهران: مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر با صدور پيامي هفته دولت و روز كارمند را تبريك و تهنيت گفت.

به گزارش روابط عمومي شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، دكتر محمدرضا، مدیر شبکه بهداشت اسلامشهر با صدور پيامي هفته دولت و روز كارمند را تبريك و تهنيت گفت. متن پيام به شرح زير است:
همکاران محترم...
هفته دولت يادآور فداکاري‏هاي فرزندان پاک‌نهاد و گران‌قدر انقلاب و احیاکننده روزهاي پرشور خدمتگزاري، شهيدان بزرگ، رجايي و باهنر است. در کارنامه دولت‌هایی که پس از پيروزي انقلاب اسلامي عهده‏دار وظايف مهم اجرايي در نظام جمهوري اسلامي بوده‏اند، يادگارهاي ارزشمندي از تلاش‏ها و فداکاري‏ها ثبت‌شده است، وظيفه ما قدرداني از اين نيروهاي مخلص است.
اینجانب ضمن تبريك هفته دولت و روز كارمند به‌تمامی كاركنان عزيز و آرزوي سلامت و سعادت براي ايشان، بر تلاش مسئولان اداره در قدرداني از زحمات كارمندان و حفظ حقوق ايشان تأكيد مي‌نمايم و اميدوارم خداوند اين شايستگي را عنايت فرمايد كه در راستاي تعاليم معنوي اسلام و الگو گرفتن از فرامين مولايمان امیرالمؤمنین (ع) خدمات صادقانه و خالصانه كه شايسته ملت شريف ايران است را به همشهریان محترم ارائه نموده و وظيفه خطير و پرمسئولیت خود را در راستاي حفظ سلامت و تندرستی را به معناي واقعي كلمه به انجام رسانيم.
کلمات کلیدی
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تنظیمات قالب