چهارمین جلسه کمیته تخصصی فرهنگی «قرارگاه جوانی جمعیت» برگزار شد

در راستای سیاست های کلی جمعیت و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، چهارمین کمیته تخصصی فرهنگی «قرارگاه جوانی جمعیت» معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، چهارمین جلسه کمیته تخصصی فرهنگی «قرارگاه جوانی جمعیت» با حضور دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، دکتر فاطمه خوشنوا دبیر کمیته مدیران واحدهای مختلف معاونت و کارشناس مربوطه، 6 آذرماه 1401 در سالن شورا معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.
در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد واحد ها، مطابق مصوبات جلسات قبلی و موارد مرتبط با فراهم آوردن تسهیلات نگهداری کودکان کارکنان، برگزاری کارگاه های توانمند سازی اساتید با موضوع جوانی جمعیت و نحوه ارائه درخواست دورکاری و همچنین راهکارهای افزایش ازدواج دانشجویان و کارمندان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و اعضا پیشنهادات خود را ارائه داده و مصوباتی نیز تصویب شد.
همچنین در این جلسه نماینده روابط عمومی کمیته فرهنگی جوانی جمعیت در راستای اطلاع رسانی اینفوگرافی تهیه کلیپ و فیلم های کوتاه آموزشی انتخاب شد.
در پایان جلسه مقرر شد، جلسات این کمیته به صورت ماهیانه برگزار شود و واحد های زیربط نسبت به ارائه گزارش عملکرد خود در این حوزه اقدام کنند.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب