گرامیداشت روز آمار و برنامه ریزی در بیمارستان فارابی

به مناسبت اول آبان و روز آمار و برنامه ریزی، مراسم گرامیداشت این روز و قدردانی از کارکنان این واحد در بیمارستان فارابی برگزار شد.

گرامیداشت روز آمار و برنامه ریزی در بیمارستان فارابی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، به مناسبت فرا رسیدن اول آبان 1400 و روز آمار و برنامه ریزی، در مراسمی با حضور مدیر و مدیر پرستاری بیمارستان فارابی از کارشناس واحد آمار این مرکز قدردانی شد.
در ادامه مرادی با تبریک فرا رسیدن این روز گفت: با توجه به نیاز واحدها و بخش های بیمارستان به آمارهای مختلف، واحد آمار بیمارستان یکی از واحدهای پرمشغله است. البته کارشناس آمار بیمارستان فارابی علاوه بر تهیه و آماده سازی گزارشات آماری، همواره به کارکنان سایر بخش ها در زمینه آمار مشاوره های لازم را نیز ارائه می کند. به ویژه در شرایط همه گیری کرونا که به باید آمارهای مورد نظر به صورت روزانه و در زمان مقرر آماده سازی و برای معاونت های دانشگاه علوم پزشکی تهران ارسال شود. خوشبختانه در این مدت مشکلی در زمینه ارائه آمارهای مختلف نداشتیم که نشان دهنده دقت بالا و سرعت عمل این واحد است. به همین دلیل روز آمار و برنامه ریزی را فرصت مناسبی دانستیم تا از تلاش های کارکنان این واحد قدردانی کنیم.
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

تصاویر

گرامیداشت روز آمار و برنامه ریزی در بیمارستان فارابی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات قالب