اجرای تشدید بازرسی توسط واحد بهداشت حرفه‌ای در راستای اجرای گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی در کارگاه‌ها و صنایع تحت پوشش شهرستان اسلامشهر

کارشناس بهداشت حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از اجرای تشدید بازرسی توسط واحد بهداشت حرفه‌ای در راستای اجرای گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی در کارگاه‌ها و صنایع تحت پوشش شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، مهندس عباسعلی چمنی، کارشناس بهداشت حرفه‌ای شبکه در راستای اجرای گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی در کارگاه‌ها و صنایع تحت پوشش شهرستان گفت: با توجه به لزوم اجرای موازین بهداشتی بازدیدها تشدید با مشارکت ۱۹ کارشناس و بازرس واحد بهداشت حرفه‌ای از ۸۵۴۱ کارگاه و صنعت شناسایی‌شده با ۴۸٬۷۳۶ شاغل بازدید و بر پیگیری ثبت‌نام صنایع و کارگاه‌ها در سامانه سلامت وزارت بهداشت تأکید شد.
مهندس چمنی از ثبت‌نام ۸۵۰ واحد از کارگاه‌های بازرسی‌شده  در سامانه وزارت بهداشت و دریافت کد رهگیری خبر داد و افزود: پیگیری تحویل و استفاده تجهیزات و لوازم حفاطت فردی از قبیل ماسک، دستکش و شیلد صورت توسط شاغلین، که ۵۳۵۶ تن از شاغلین کارگاه‌های بازرسی‌شده تجهیزات را دریافت و استفاده می‌کنند. ارائه اخطاریه بهداشتی به کارگاه‌ها و صنایعی که مقررات فاصله‌گذاری اجتماعی و سایر مقررات بهداشتی را رعایت نکرده یا در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت‌نام نکرده‌اند از دیگر اقدامات بود.  
وی به انجام آموزش‌های لازم به ۶۲۰۰ شاغل و کارفرما در این مدت توسط بازرسان بهداشت حرفه‌ای و توزیع ۷۵۰۰ پوستر و تراکت‌های آموزشی در صنایع و کارگاه‌ها با موضوع کووید 19 از آغاز این مرحله هم اشاره کرد.

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *