برقراری ارتباط تصویری با خانواده بیماران مبتلا به کرونا ویروس در لحظات اولیه سال تحویل در بیمارستان سینا

در نخستین لحظات سال 1399 بیماران مبتلا به کووید 19 بستری در بیمارستان سینا با برقراری ارتباط تصویری با خانواده هایشان این سال را به آنها تبریک گفتند.

بیمارستان سینا

به گزارش روابط عمومی بیمارستان سینا، سال 98 به سرآمد و سال 99 در حالی آغاز شد که افرادی از جامعه با بیماری کرونا ویروس دست و پنجه نرم می کنند و در بیمارستان برای درمان و یافتن بهبودی بستری شدند.
این بیماران که از خانواده های خود دور افتاده اند و برای جلوگیری از انتقال بیماری ممنوع الملاقات هستند در لحظات سال جدید چشم انتظار کور سویی از محبت اند.
در همین راستا در ساعات اولیه تحویل سال 99 مسئولان بیمارستان سینا برآند شدند که با برقراری ارتباط تصویری لبخند شادی را بر لب های آنها بنشانند و با برقراری ارتباط تصویری با خانواده بیماران مبتلا، نوید سلامتی را برای آنها فراهم آورد.
در این ارتباط تصویری، دکتر محمد طالب پور، رئیس بیمارستان در کنار بیماران حضور یافت و ضمن تبریک سال جدید به آنها و خانواده هایشان توصیه هایی در خصوص حفظ سلامتی عنوان کرد.
وی ضمن تبریک به خانواده های بیماران به آنها اطمینان خاطر داد که در بیمارستان از بیمار شما به بهترین نحو مراقبت می شود و شما نیز در منزل مراقب خود باشید تا از بیماری به دور باشید.

 

رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *