برگزاری جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان اسلامشهر با حضور معاون بهداشت دانشگاه و فرماندار شهرستان

دکتر دلاوری با قدردانی از فرماندار شهرستان اسلامشهر برای حمایت از شبکه بهداشت و درمان ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همیاری همگانی بیماری کرونا را شکست دهیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در این جلسه که دوشنبه ۶ آبان ۹۹ و با حضور دکتر علیرضا دلاوری، معاون بهداشت دانشگاه؛ علیرضا جعفری، معاون سیاسی_انتظامی فرمانداری، دکتر سعید تأملی، معاون فنی و دکتر محمدرضا قیوم‌زاده، معاون اجرایی معاونت دانشگاه و هیئت همراه و سایر اعضای کمیته، در سالن اجتماعات فرمانداری، برگزار شد. مرسلپور، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان، به بررسی اوضاع شهرستان در خصوص شیوع بیماری کووید- ۱۹ پرداخت.
معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری نیز مکلف به ارائه گزارشی از روند اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ادارات، سازمان‌ها و بانک‌ها به ستاد مقابله با کرونا شد.
دکتر دلاوری نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های فرماندار شهرستان، از شبکه بهداشت و درمان در راستای دستیابی به‌سلامت مردم، ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همیاری همگانی این بیماری را شکست دهیم.
وی با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری به ۱۲ محور اصلی مورد نظر معظم له در خصوص نحوه کنترل بیماری کووید-۱۹ اشاره کرد و خواستار مشارکت همه ارگان‌ها با محوریت فرمانداری شهرستان برای اجرای دستورات ایشان شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز از اهمیت ردیابی و درمان بیماران گفت و افزود: با توجه به سه مرحله غربالگری انجام‌شده با مشارکت مراقبین سلامت و بهورزان در طول ۸ ماه گذشته، غربالگری بیماران و ارجاع به مراکز منتخب ۱۶ ساعته کووید-۱۹ در شهرستان این بیماران در ۶ نوبت در زمان‌های مشخص پیگیری و مراقبت می‌شوند، ولی با این ‌وجود بایستی با همکاری شهرداری، بخشداری، سپاه و اتاق اصناف، نیروهای داوطلب به‌عنوان همیاران بهداشت معرفی شوند تا طرح ردیابی و درمان بیماران و نیز آموزش عمومی با روند بهتری انجام شود که قطعاً انجام این طرح در کاهش موارد ابتلا و شیوع بیماری بسیار مؤثر خواهد بود.








زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *