تیم مدیریت و رهبری بیمارستان شریعتی از گروه طب اورژانس برای مدیریت بحران کرونا قدردانی کرد

اعضای گروه مدیریت و رهبری بیمارستان شریعتی و اعضای هیئت‌علمی گروه طب اورژانس در جلسه‌ای درباره مدیریت بحران کرونا تبادل‌نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شریعتی، این جلسه یکشنبه 28 اردیبهشت 99 برگزار شد.
در این جلسه دکتر سعید رضا مهرپور با اشاره به زحمات گروه طب اورژانس گفت: در بحران کرونا برخی از گروه‌ها زحمات بیشتری متحمل شدند و ما اميدواريم با همفکری‌ها تصمیم‌های بهتری برای آینده بگيريم.
دکتر مهر پور همچنین حضور گروه طب اورژانس در بیمارستان یاس را روزهای ابتدایی بحران کرونا قابل‌تقدیر دانست و گفت: چه در آن روزها و چه بعدازآن در بیمارستان خودمان هميشه طب اورژانس اول بود. رئیس بیمارستان شریعتی همچنین ارائه بهترین خدمت به بیماران در اورژانس را از اولویت‌ها دانست و گفت: ما هميشه ديدمان اين بوده كه بهترين مراقبت را در اورژانس ارائه كنيم به همین خاطر همیشه باید آماده‌باشیم.
در این جلسه دكتر حجت شیخ مطهر واحدی رئیس اورژانس بیمارستان شریعتی تجربه بحران کرونا را به ماراتن تشبیه کرد و گفت: در این بحران هم قدرت و هم استقامت لازم بود. دکتر واحدی بازخوردها از بخش اورژانس بیمارستان شریعتی را مثبت دانست و افزود: آنچه خيلي خوب بود یكپارچه بودن تيم پرستاري و همه افراد اداری و پشتيباني بود که دست‌به‌دست هم داد و مديريت بحران را آسان كرد.
در این جلسه دکتر مهدی مؤمنی دبير كميته بحران بیمارستان شریعتی نیز درباره روند مدیریت بحران توضیح و درباره آمادگی بیمارستان در بحران‌های احتمالی صحبت کرد.
دیگر اعضای هیئت‌علمی ازجمله دکتر جهانشیر، دکتر سید حسینی، دکتر فرزانه شیرانی، دکتر محمدرضایی و دکتر عقیلی در این جلسه حضور داشتند و درباره برنامه‌ها و روند فعالیت‌های طب اورژانس صحبت کردند.

 

 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *