دکتر صادقیان: اشاعه روحیه داوطلبین و حضورشان در کنار پزشکان و پرستاران و تاثیر ایشان بر تقویت روحیه اعضای نظام سلامت، یکی از بزرگترین اهداف جشنواره باران همدلی خواهد بود

با دکتر محمدحسین صادقیان مدیر فرهنگی دانشگاه، درخصوص جشنواره باران همدلی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت و گو کرديم.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی: جشنواره باران همدلی دانشگاه علوم پزشکی تهران در معاونت های دانشجویی فرهنگی و فرهنگی دانشگاه درحال برگزاری است، به همین سبب به سراغ دکتر محمدحسین صادقیان مدیر فرهنگی دانشگاه رفتیم تا گفت و گویی درباره این جشنواره با وی داشته باشیم.

لطفا ابتدا خودتان را معرفی کنید؟
با سلام، دکتر محمدحسین صادقیان هستم مدیر فرهنگی دانشگاه و عضو هیات علمی گروه پزشکی قانونی.

جشنواره باران همدلی چگونه در دانشگاه شکل گرفت و هدف از برگزاری آن چیست؟
با شروع پاندمی کرونا و باوجود اخبار نگران کننده در فضای مجازی و رسانه های جهان، پزشکان پرستاران و سایر اعضای نظام سلامت در این کارزار حضور یافته و خدمات در سطوح مختلف به مددجویان درگیر با بیماری کووید 19 ارائه کردند. بنابراین واحدهای فرهنگی دانشگاه بر آن شدند جشنواره باران همدلی را با هدف نشر فعالیت های فرهنگی اجتماعی داوطلبانه، آثار هنری و ... این عزیزان برگزار کند.

مخاطبان این جشنواره چه گروه هایی هستند و در چند محور برگزار خواهد شد؟
مخاطبان این جشنواره تمامی اعضای نظام سلامت شامل پزشکان، پرستاران، نیروهای آزمایشگاهی، خدماتی، داوطلبین داخل و خارج نظام سلامت هستند که در محورهای فرهنگی-اجتماعی، هنری-نمایشی- تجسمی، ادبی و ... به رقابت خواهند پرداخت که در ادامه به شرکت کنندگان به تفصیل اطلاع رسانی خواهد شد.

در خصوص راه های ارسال آثار به جشنواره هم توضیح دهید؟
دبیرخانه جشنواره باران همدلی در معاونت دانشجویی فرهنگی دایر شده که شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

سخن آخر.
درخصوص رخدادهای فرهنگی-اجتماعی پسا کرونا و اینکه در چه ابعادی بودیم و چه شدیم، بحث های زیادی وجود دارد ولی هر چه از ایثار مدافعان سلامت در پاندمی کرونا بیان شود کافی نیست. شاید بتوان گفت، اشاعه روحیه داوطلبان و حضورشان در کنار پزشکان و پرستاران و تاثیر ایشان بر تقویت روحیه اعضای نظام سلامت، یکی از بزرگترین اهداف جشنواره باران همدلی خواهد بود.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *