شروع آموزش بسیجیان داوطلب همکار در گام چهارم بسیج ملی مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ در مرکز بهداشت جنوب تهران

بسیجیان داوطلب همکار در گام چهارم بسیج ملی مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ با عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مرکز بهداشت جنوب تهران آموزش داده شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، فرحناز ثابتی، کارشناس مسئول واحد آموزش بهداشت این مرکز گفت: جلسه آموزشی برای آغاز طرح بسیج ملی مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹، به شیوه محله و خانواده محور و با استفاده از ظرفیت برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت، روز چهارشنبه 5 آذر 99 در ناحیه مقاومت شهید رجایی برای داوطلبان بسیجی منطقه 16 برگزار شد.
در این جلسه مهندس اصغر قلی زاده، کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت جنوب تهران در خصوص گندزدایی، ضدعفونی و تهویه مناسب محیط بیماران در منازل مطالبی را بیان و زهرا عربشاهی، مسئول مرکز خدمات جامع سلامت بخش نوشش از مراکز تحت پوشش این مرکز در مورد علائم بیماری کووید 19، نحوه انتقال بیماری، نحوه غربالگری بیماران، زمان ارجاع بیماران به بیمارستان و مراکز درمانی مطالبی را ارائه کرد.
توضیح اینکه این جلسه با همکاری واحدهای آموزش بهداشت، بهداشت حرفه‌ای، بهداشت محیط و مبارزه با بیماری‌ها برای آشنایی تعدادی از داوطلبان با مسائل غربالگری و گندزدایی برگزار و مراکز منتخب کرونا مستقر در محدوده مرکز بهداشت جنوب را به حاضرین معرفی شد.


نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *