به همت مرکزتحقیقات روان تنی مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)

طرح نیاز سنجی خدمات سلامت روان برای کادر درمان مواجه با کرونا اجرا می شود

دکتر احمدعلي نوربالا رئيس بخش روان تنی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، آغاز به کار طرح نیازسنجی خدمات سلامت روان کادر درمان این مجتمع را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، دكتر نوربالا  با اعلام این خبر گفت: استادان بخش روان تنی پرسشنامه ای با هدف سنجش نیاز پزشکان، پرستاران و کارکنان خدمات درمانی مواجه با کرونا را گردآوری کردند و به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته تا به وسیله آن ضمن ارزیابی نیاز کارکنان برای پاسخگویی به آنها برنامه ریزی شود.
این استاد روان تنی دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: پیش از این گروه روان تنی مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، برنامه ای را با هدف پوشش نیاز کادر درمان مجتمع به خدمات مشاوره روان اعلام کرده بود که بر اساس آن اعضای هیئت علمی و دستیاران مقاطع تخصصی و فوق تخصصی رشته روان تنی، در دو نوبت صبح و عصر به صورت تلفنی خدمات مشاوره روان را ارائه می کردند و طرح نیازسنجی حاضر در ادامه این برنامه اجرا می شود.
پزشکان، پرستاران و کارکنان خدمات درمانی مواجه با همه گیری کرونا می توانند با مراجعه به  نشانی اینترنتی اینجا کلیک کنید و پاسخگویی به چند سوال در این طرح مشارکت و از خدمات آن بهره مند شوند.

 

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *