قدردانی فرماندار شهرستان اسلامشهر از مدیریت و کارکنان بهداشت و درمان در روز آخر هفته سلامت

مسعود مرسلپور، فرماندار شهرستان اسلامشهر از زحمات و تلاش‌های مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان در بحران شیوع کووید-۱۹ قدردانی کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در این مراسم که در آخرین روز از هفته سلامت با حضور مسعود مرسلپور، فرماندار شهرستان، دکتر فاطمه تاجیک، مدیر، دکتر عباس امیراحمدی، معاون و جمعی از کارکنان شبکه بهداشت یکشنبه، ۷ اردیبهشت ۹۹ در سالن آمفی‌تئاتر با رعایت و حفظ موارد بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزارشد در ابتدا دکتر تاجیک ضمن خیرمقدم از حضور و پشتیبانی همه‌جانبه فرماندار در اجرای تمامی موارد و قوانین در بحران شیوع کووید- ۱۹ در شهرستان و انجام هماهنگی‌های لازم با تمام ارگان‌ها و ادارات دولتی و غیردولتی شهرستان قدردانی و تشکر کرد.
در ادامه مرسلپور پس از تبریک هفته سلامت و حلول ماه مبارک رمضان، از تأثیر همه‌گیری ویروس کرونا در تمام معادلات دنیا، حوزه سلامت فردی، اجتماعی، اقتصادی، روابط بین‌الملل و حتی حوزه فرهنگی و دینی گفت و افزود: در شرایط بحران شیوع بیماری کرونا که در درجه اول کار کادر بهداشت و درمان و درجه دوم کار مردم روزبه‌روز از پیچیدگی‌ها و سختی‌های خاص برخوردار خواهد بود و گاها" تأثیرات مثبت و منفی در حوزه‌های مختلف بر جای گذاشته و خواهد گذاشت.
وی در ادامه گفت: در حوزه سلامت، پیشگیری، درمان و مبارزه با ویروس کرونا کشور ما به موفقیت‌های قابل‌توجهی دست‌یافته است در استان تهران و به طبع آن در شهرستان اسلامشهر نیرز اقدامات قابل‌توجه و ویژه‌ای انجام‌شده است. مدیریت و کادر بهداشت و درمان نیز در این ایام زحمات فروانی کشیدند و از جایگاه خوبی در سطح استان و شهرستان برخوردار است.
مرسلپور در پایان مجدد از زحمات و تلاش‌های مدیریت و کارکنان قدردانی و برای همه آرزوی سلامت در تمام مراحل زندگی کرد.
در حاشیه این مراسم با اهداء تقدیرنامه‌ای با امضای فرماندار شهرستان از مدیریت و کارکنان شبکه هم قدردانی شد.

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *