مروری بر معیارهای WHO در مواجهه با بیماری کرونا درمجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

در جلسه کمیته مدیریت بحران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با رویکرد مواجهه با کرونا بر اساس معیارهای استاندارد و چک‌لیست WHO، بر مکتوب کردن و مستندسازی تمامی اقدامات انجام‌شده مرتبط با این بیماری درمجتمع تأکید شد.در جلسه کمیته مدیریت بحران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با رویکرد مواجهه با کرونا بر اساس معیارهای استاندارد و چک‌لیست WHO، بر مکتوب کردن و مستندسازی تمامی اقدامات انجام‌شده مرتبط با این بیماری درمجتمع تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، در جلسه مواجهه با بیماری کرونا بر اساس چک‌لیست WHO که روز سه‌شنبه 13 اسفند 98 در سالن اجتماعات ریاست برگزار شد، دکتر خسرو صادق نیت رئیس مجتمع، مدیران معاونت‌های پشتیبانی، درمان و اعضای اصلی کمیته مدیریت بحران کرونا حضور داشتند.
در این جلسه مفاد برنامه WHO برای ارزیابی آمادگی بیمارستانی در مواجهه با ویروس کرونا موردبررسی قرار گرفت و مسئول اجرایی هرکدام از بندهای این برنامه مشخص شد.
استفاده از حداکثر ظرفیت‌های نیروی انسانی، فضاهای فیزیکی و تجهیزات، ظرفیت‌های آزمایشگاهی بیمارستان، آموزش رعایت بهداشت دست‌ها، تأمین کافی لوازم حفاظت فردی، مدیریت امحاء زباله و فاضلاب ازجمله مفاد مهم برنامه WHO در مواجهه با بیماری کرونا است که در این جلسه مرور و بازبینی شد.

 

 

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *