پلمپ مراکز و اماکن عرضه قلیان با محوریت کنترل و پیشگیری از کروناویروس در شهرستان اسلامشهر و بخش چهاردانگه

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر از پلمپ مراکز و اماکن عرضه قلیان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، مهندس محمود کشیر، کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه با ارسال گزارشی جامع و کامل روند انتشار و شیوع بیماری کرونا و راه‌های انتقال بیماری به‌ویژه قلیان و ابزارآلات آن به دادسرای شهرستان اسلامشهر و دادگاه عمومی بخش چهاردانگه خواستار صدور دستور فوری به اداره اماکن مبنی بر تعطیلی تمام مراکز و اماکن عرضه قلیان شد.
در راستای اجرای این دستور گشت‌های مشترک شبانه با حضور نمایندگان شبکه بهداشت، نیروی انتظامی و اداره اماکن شهرستان برگزار و تا تاریخ ۱۴ اسفند ۹۸ تعداد ۳۰ مورد از چایخانه‌ها، رستوران سنتی و کافی‌شاپ‌های عرضه‌کننده قلیان پلمپ شد. در توضیح اینکه 30 مرکز عرضه قلیان هم به‌صورت داوطلبانه و با رضایت خود و براساس آموزش‌های داده‌شده اعلام آمادگی خود را برای تعطیلی این اماکن اعلام کردند.
کشیر در پایان ضمن تشکر از همکاری ارگان‌های همکار در اجرای این طرح، گفت: این طرح تا تعطیلی تمام واحدهای عرضه قلیان ادامه دارد و از شهروندان هم می‌خواهیم که در صورت مشاهده مکان‌هایی که اقدام به عرضه قلیان می‌کنند موارد را از طریق شماره تماس ۵۶۳۷۳۰۹۸  به واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اطلاع دهند.

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *