گالری عکس مرتبط
  • تاریخ انتشار : 99/04/11 - 14:53
  • تعداد بازدید خبر : 830
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

دکتر رامین رحیم نیا: معمولاً از جاهایی ضربه می‌خوریم که به آن فکر نکرده‌ایم و یا اینکه احساس کرده‌ایم مهم نیست

مدیر برنامه‌ریزی منابع مالی و بودجه در پایان گفت‌وگوی خود با مستندسازان پیشرفت مدیریت کووید 19 در دانشگاه گفت: تهیه و تدوین مستندات ثروتی تولید می‌کند که قیمتی ندارد و به خوش‌نامی دانشگاه می‌انجامد.

158720.mp3 دکتر رامین رحیم نیا: معمولاً از جاهایی ضربه می‌خوریم که به آن فکر نکرده‌ایم و یا اینکه احساس کرده‌ایم مهم نیست
دکتر رحیم نیا که برای گفت‌وگو به استودیو شفآ (شجاعان فداکار آگاه) به طبقه هشتم ساختمان مرکزی دانشگاه آمده بود، با اشاره به اقدام روابط عمومی، در مستندسازی تجربیات کووید ۱۹ گفت: ثبت تجارب و مستندات، باعث می‌شود راهی که رفته‌ایم را ارزیابی کنیم و اینکه در این فرصت می‌توانیم از افرادی که زحمات شبانه‌روزی کشیده‌اند، قدردانی کنیم و افراد با حضور خود در استودیو شفآ حرف‌های ناگفته خود را بیان کنند.
مدیر برنامه‌ریزی منابع مالی و بودجه دانشگاه افزود: این تجربه خوب را می‌توانید انتقال دهید تا دیگر غافلگیر نشویم! این خیلی مهم است معمولاً از جاهایی ضربه می‌خوریم و صدمه می‌بینیم که به آن فکر نکرده‌ایم و یا اینکه احساس کرده‌ایم مهم نیست، اما با مستندسازی می‌توانیم بعداً قضاوت درستی داشته باشیم. البته که قرار نیست با تهیه و تدوین مستندات خودتان هم قضاوت کنید اما همین مستندسازی به افزایش دانسته‌ها و آگاهی همه کارمندان مجموعه نیز کمک می‌کند.
وی با اشاره به اینکه مستندات می‌تواند ظرفیت مجموعه را به نمایش بگذارد؛ یادآور شد: کمک‌های خیرین و طرح موضوعات چالشی در تهیه مستندات عاملی است که می‌تواند در آینده به کمک سازمان بیاید.
دکتر رحیم نیا بابیان اینکه با تهیه مستندات کووید 19، هنر روابط عمومی در مستندسازی تقویت می‌شود؛ تصریح کرد: فکر می‌کردم تیمی خارج از مجموعه کار مستندسازی را انجام می‌دهند ولی با حضور در استودیو شفآ متوجه شدم این کار یکی از فعالیت‌های روابط عمومی دانشگاه است، خوشحالم از این بابت که توانایی همکاران فراتر از کارهای روتین است. حس خوبی گرفتم از اینکه دانشگاه در حوزه‌های دیگر هم ورود پیداکرده است.
 
 
وی در خصوص فضای استودیو شفآ و حضور همکاران روابط عمومی؛ خاطرنشان کرد: فضای فیزیکی حرف ندارد! اما دانشگاه برای فعالیت‌هایی که اصلی و اساسی است و در خدمت منافع و اهداف دانشگاه هستند هیچ محدودیت مالی ندارد این تفکر ماست سعی داریم از پتانسیل‌های مجموعه بهینه استفاده کنیم. در تجهیز فضای استودیو اگر نیاز باشد همسو با اهداف دانشگاه پیش خواهیم رفت.
دکتر رحیم نیا با اشاره به اینکه خرسندم که این مصاحبه فرصتی ایجاد کرد که از نزدیک همکاران و دوستان روابط عمومی را که مدت‌ها ندیده بودم را از نزدیک ببینم، گفت: دکتر ترابی ایده پرداز فوق‌العاده‌ای است؛ امکان ندارد جلسه‌ای با حضور ایشان برگزار شود و من ایده‌ای از ایشان نگیرم. همیشه صحبت‌های جدیدی را مطرح می‌کند، ایده‌های نوآورانه ایشان برای مجموعه خیلی کارگشاست.
وی گفت: روابط عمومی از افرادی استفاده می‌کند که وجودشان افتخار است و من به‌نوبه خودم افتخار می‌کنم. روابط عمومی به‌عنوان یک واحد و دکتر ترابی به‌عنوان یک ایده پرداز از افراد بااستعدادی در مجموعه خود کمک گرفته است که این امر در مستندسازی نیز نقش بسزایی خواهد داشت.
دکتر رحیم نیا بابیان اینکه در این مستندسازی ثروت تولید می‌کنید؛ ادامه داد: ثروتی که ارزش‌افزوده دارد نه پول. قصد نداریم این مستندات را بفروشیم اصلاً این قیمت ندارد باور کنید روی آن نمی‌شود قیمت گذاشت. ارزشی که این مستندات تولید می‌کند خیلی بیشتر از این حرفها است؛ اما باید به سمتی برویم که این ارزش را وصل کنیم به یک ارزش بزرگ‌تر و این ارزش‌ها انقدر زنجیروار ادامه پیدا کند که به خوش‌نامی دانشگاه کمک کند.
وی با اشاره به سؤالات پرسیده شده در استودیو؛ گفت: سؤالات خوب بود و هنر همکاران به‌گونه‌ای بود که به تمام جوانب پرداخته شد.
توضیح اینکه روابط عمومی دانشگاه از دوماه پیش به مستندسازی اقدامات انجام‌شده در مدیریت کووید 19 در دانشگاه اقدام کرده است.
 
 
  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی,گروه خبری RSS,گروه خبری اینستاگرام,اخبار
  • کد خبر : 158720
خبرنگار
الهام علی

الهام علی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید