گالری عکس مرتبط
  • تاریخ انتشار : 99/09/03 - 10:43
  • تعداد بازدید خبر : 90
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

سازگاری در برند

مدیر روابط عمومی در جلسه کمیته سرآمدی و اثربخشی برندینگ به «هدفمندی» و «مسیر سازندگی» اشاره کرد.

163999.mp3 سازگاری در برند

به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي تهران، دکتر ماشاءالله ترابی دوشنبه 26 آبان 99 در سالن جی 5 ستاد مرکزی دانشگاه گفت: هر روزه در کل جهان معجزه و توسعه های جدیدی اتفاق می افتد که دارای پیام است و تا زمانی که انسان زندگی می کند باید به دنبال یادگیری و خلق موضوعات جدید باشد چرا که انسان نماد خلقت است.
مدیر روابط عمومی گفت: تلاش فعال برای شناخت و حل تاثیرات منفی گذشته یعنی فراموش کردن که بخشی از بلوغ است اگر اینچنین نباشد پیشرفتی حاصل نمی شود و تنها آسیب پذیری باقی می ماند و در صداقت همه موارد باید شفاف باشد چرا که هیچ مورد پنهانی وجود ندارد و در مسیر همدلی، همزبانی وجود دارد.
در ادامه افزود: شوخ طبعی هم بسیار مهم است دنیا آنقدرها هم جدی نیست که ما جدی گرفته ایم همانند کودکانی باشیم که در لحظه زندگی می کنند چرا که هیچ ناراحتی در دلشان نمی ماند.
دکتر ترابی تصریح کرد: هدفمندی در زندگیمان فوق العاده مهم است و باید بدانیم در زندگیمیان به کدام سمت در حال حرکت هستیم و الی دچار حاشیه می شویم. پس بنابراین سعی کنید در مسیر سازگاری قرار بگیرید چرا که خداوند نیازهای ما را در دستان دیگران قرار داده و این راز خلقت است. همانقدر بدانیم که ما موجودات نیازمندی هستیم رفتارمان با دیگران قابل احترام تر می شود.
وی خاطر نشان کرد: تنها موجود بی نیاز این عالم ذات اقدس الهی است و همه  موجودات نیازمند هستند که در لحظه و متناسب با شرایط تجلی پیدا می کنند که به یک شکل نیست. با این چار چوب می توانیم برند را توسعه دهیم.
نسیم قرائیان یکی از اعضای کمیته گفت: سازگاری با سازش متفاوت است چرا که در سازگاری توانایی منطبق شدن با شرایط سخت که یک اتفاق خوب در آن رخ می دهد وجود دارد اما سازش پذیرفتن و تسلیم شدن شرایط است. سازگاری باعث قوی شدن برند می شود به طوری که درذهن مخاطبان باقی می ماند و فراموش نمی شود. سازگاری در دوجهت برند و نیروهای سازگار با برند شکل می گیرد.

وی در ادامه افزود: در سازگاری برند همه چیز با شناسایی مشاغل سازگار شروع می شود که می توانید با آنها روابط جدیدی برقرار کرده و هزینه های خود را تقسیم و مشتری خود را گسترش دهید. بنابراین یک فرد ناسازگار می تواند موجب تضعیف کل کار شود از این رو انتخاب افراد سازگار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

و در آخر به ویژگی های افراد سازگار در برند اشاره کرد که شامل بلوغ، صداقت، همدلی، شوخ طبعی و هدفمند بودن است.

 

 

 

  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی
  • کد خبر : 163999
کلمات کلیدی
خبرنگار
مونا  عدالت يار

مونا عدالت يار

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید