گالری عکس مرتبط
  • تاریخ انتشار : 99/05/01 - 11:20
  • تعداد بازدید خبر : 81
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

نشست مشترک کارگروه بازاریابی حوزه بین الملل و دانشکده مجازی دانشگاه برگزار شد

نشست مشترک کارگروه تخصصی مارکتینگ حوزه معاونت بین الملل و دانشکده مجازی دانشگاه در راستای هم افزایی و یکپارچه سازی حوزه برندینگ و مارکتینگ این دو حوزه برگزار شد.

159505.mp3 نشست مشترک کارگروه بازاریابی حوزه بین الملل و دانشکده مجازی دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشکده مجازی، این نشست 31 تیر 99 پیرامون تقویت استراتژی های بازاریابی دو حوزه مجازی و بین الملل، فعالیت ها و محصولات مشترک در حوزه های سلامت و پزشکی، توانمند سازی اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان، مدلهای مستندسازی تبلیغات و ...  با حضور دکتر امیرحسین معماری مدیر توسعه بین الملل، دکتر اردلان شریعت سرپرست مارکتینگ بین الملل، دکتر فاطمه حاجی علی عسگری معاون اداری مالی، دکتر علیرضا آتشی معاون پژوهشی دانشکده مجازی و کارشناسان دو حوزه برگزار شد.
در این نشست حضوری ـ وبیناری راهکارهای بکارگیری ظرفیت های دو مرکز، فروش محصولات در سطح داخل کشور و بین المللی و همچنین سایر روش های همکاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
توضیح اینکه کارگاههای دیجیتال مارکتینک در حوزه سلامت از موضوعات در دست اقدام این کارگروه خواهد بود.

  • گروه خبری : دانشکده مجازی
  • کد خبر : 159505
خبرنگار
سیده کاملیا  داودزاده

سیده کاملیا داودزاده

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید