گالری عکس مرتبط
  • تاریخ انتشار : 99/07/22 - 13:34
  • تعداد بازدید خبر : 19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نقش فناوری های جدید در برندینگ

دکتر ترابی در هشتمین جلسه کمیته فناوری اطلاعات به «مشخص کردن گروه‌های محتوایی» و «ایجاد فناوری‌های جدید» اشاره کرد.

162461.mp3 نقش فناوری های جدید در برندینگ
به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي تهران، دکتر ماشاءاله ترابی سه‌شنبه 22 مهر 99 در سالن جی 5 ستاد مرکزی دانشگاه گفت: باید گروه‌های محتوایی را مشخص و یک فهرست از فناوری‌ها تهیه شود تا مخاطبان بدانند از کدام فناوری ها استفاده ‌کنند، در مرحله بعد می‌توان در مورد زیرساخت‌های موردنیاز برای فناوری‌های جدید پیشنهادهایی ارائه داد.
دبیر کمیته گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران به‌عنوان یکی از مراجع بزرگ آموزش و درمان کشور از ظرفیت‌های بزرگی همچون بیمارستان‌ها، دانشکده‌ها، مراکز تحقیقات، مراکز بهداشت و بسیاری زیرمجموعه دیگر که حاوی منابع غنی از اطلاعات، اخبار، یافته‌های علمی اتفاقات فرهنگی و اجتماعی است که در تعامل با اجتماع کثیری از دانشجویان، اساتید، کارمندان، پزشکان، پرستاران، بیماران و... به‌صورت تمام‌وقت بهره‌مند‌است.
وی در ادامه گفت: تدوین راهکارها و دستورالعمل‌ها و ایجاد ساختارها و زیرساخت‌ها در حوزه فناوری اطلاعات در جهت ارتقای برند دانشگاه علوم پزشکی تهران و تحقیق و توسعه و استفاده از فناوری‌های روز در جهت حفظ ارزش برند و بالا بردن مرتبه آن می‌تواند جز اهداف دانشگاه باشد.
مهندس ده بسته افزود: استراتژی‌ها شامل؛ ایجاد مسیرهای مناسب، همسو، یکپارچه جهت جذب و ارتباط با مخاطبان، ایجاد مسیرهای مناسب برای ارائه خدمت در بستر فناوری اطلاعات، ایجاد بستر برای اطلاع‌رسانی و آموزش و ایجاد کارگروه یکپارچه و آموزش‌دیده برای اعتلا و ادامه روندها است.
وی در ادامه گفت: در تاکتیک‌ها باید به جمع‌آوری نتایج کلی، بررسی و تحلیل و پردازش، تهیه شیوه‌نامه و محتوا، انجام کار هر مرحله و اعلام نتیجه، بررسی و تحلیل نتایج، هدف‌گذاری، تعیین مراحل، زمان‌بندی و گروه‌بندی توجه کرد.

 

  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی
  • کد خبر : 162461
خبرنگار
مونا  عدالت يار

مونا عدالت يار

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید