همایش هفته ملی دیابت با حضور هنرمندان در دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر ترابی: ارتباط منسجم و پویاتر واحدهای مختلف در دانشگاه ما را به برندآفرینی نزدیک تر می کند

مدیر روابط عمومی دانشگاه گفت: مراکز و خانه‌های بهداشتی و درمانی در سطح یک در حال خدمت‌رسانی به آحاد مردم جامعه هستند و به‌منظور تکمیل این خدمات باید شرایطی را فراهم کنیم تا این توان برجسته علمی که در مراکز تحقیقاتی و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران وجود دارد ارتباط منسجم و پویاتری را با مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مرکز بهداشت جنوب تهران، این همایش با حضور دکتر حسین قناعتی، سرپرست دانشگاه، دکتر علیرضا اولیایی منش، معاون بهداشت، دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی و دکتر محمدرضا سلمانی رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران روز سه‌شنبه 25 آبان 1400 در مرکز خدمات جامع سلامت میثم برگزار شد.
دکتر ترابی هدف از برگزاری این‌گونه همایش‌ها را یکپارچه کردن توانمندی‌های دانشگاه در ارائه خدمات عنوان کرد و گفت: مراکز و خانه‌های بهداشتی و درمانی در سطح یک در حال خدمت‌رسانی به آحاد مردم جامعه هستند و به‌منظور تکمیل این خدمات باید شرایطی را فراهم کنیم تا این توان برجسته علمی که در مراکز تحقیقاتی و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران وجود دارد ارتباط منسجم و پویاتری را با مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت داشته باشند.
وی در ادامه افزود: این همایش نخستین مراسم و مناسبتی است که ما بتوانیم یک نمایش مشترک از ارائه خدمات مراکز خدمات جامع سلامت و پژوهشگاه موجود در دانشگاه که در حوزه غدد و متابولیسم و خاص دیابت است داشته باشیم تا پیوندهای علمی بین این واحدها گسترده‌تر و بیشتر شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه گفت: حضور هنرمندان می‌تواند ایجاد جذابیت‌های متعدد داشته باشد، کلام و پیام آن‌ها با توجه به سابقه‌ها و خاطره‌هایی که برای مردم‌دارند می‌تواند در سلامتی مردم  و بر پیوند همکاران در سطح دانشگاه اثرگذارتر باشد و امیدوار هستیم بتوانیم این‌گونه مراسم‌ را در سال تکرار کنیم.
وی در پایان افزود: این‌ مراسم قطعاً با شعار ما ( برند آفرینی دانشگاه ) در ارتباط است، برای اینکه در برندآفرینی بحث اصلی ما مدیریت تصویر و شهرت دانشگاه است و زمانی که ما بتوانیم تصویر جامع‌تر و کامل‌تری از دانشگاه به وجود بیاوریم آن تصویر باعث خوش‌نامی بیشتر و کامل‌تری در ذهن مخاطبان می شود.
توضیح اینکه به مناسبت هفته ملی دیابت دومین همایش هنرمندان حامی سلامت با حضور سیاوش طهمورث و ایرج راد هنرپیشه‌های سرشناس و اسحاق خانزادی صدابردار برجسته و با همکاری معاونت بهداشت، مرکز بهداشت جنوب تهران، روابط عمومی دانشگاه و پژوهشگاه غدد و متابولیسم برگزار و پیمان‌نامه دانشگاه و هنرمندان با عنوان سفیران سینا (سلامت یاران نامی آگاه) امضا شد.


نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *