محتوای خبری بیمارستان سینا

  • تاریخ انتشار : 1396/09/01 - 09:06
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 660
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مدالی که بر سینه او درخشید پیام آور زندگی دوباره بود

عليرضا والي پور، کسب مدال برنز دومين دوره مسابقات پيوند اعضاء کشوري خود را مرهون خانواده اي مي داند که با رضايت به اهداي عضو عزيزشان، زندگي دوباره را به او بخشيدند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان سینا، زمانی که امیدش نا امید شده بود و پزشکان به او گفتند که نیازمند پیوند کلیه است تصورش را نمی کرد که بعد از گذشت یکسال از انجام عمل پیوند بتواند مدال برنز دومین دوره مسابقات پیوند اعضاء کشوری را دریافت کند.
علیرضا والی پور، دانشجوی حقوق و از اهالی سمنان، سال گذشته به علت بیماری پرفشاری خون دچار مشکل کلیوی شد و نیازمند دریافت کلیه، او با مراجعه به مرکز فراهم آوری اعضاء بیمارستان سینا، در لیست نوبت دریافت کلیه قرار گرفت و در پی رضایت یک خانواده ایثارگر به اهدای عضوء عزیزشان، عمل پیوند کلیه با موفقیت برای او انجام شد.
علیرضا بعد از عمل پیوند، زندگی در پرتو سلامتی را دوباره آغاز کرد و همانند انسان های سالم به فعالیت های روزمره پرداخت. او به ورزش بدمینتون روی آورد و زمانی که برای شرکت در دومین دوره مسابقات کشوری پیوند اعضاء در کیش اعزام شد یکسال از عمل پیوند کلیه اش می گذشت. 
علیرضا والی پور در رشته بدمینتون بازی های کشوری پیوند اعضاء که در مهر ماه سال 96 برگزار شد در حالی مدال برنز را دریافت کرد که لبخند شادی امروز خود را مرهون خانواده ای می داند که با رضایت به اهدای عضوء عزیزشان، زندگی دوباره را برای او به ارمغان آوردند.

  • گروه خبری : بیمارستان سینا
  • کد خبر : 72424
رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *