سعید ناصری: وظیفه داریم که در راستای مسئولیت اجتماعی در چنین اقداماتی مشارکت و حضورداشته باشیم

عضو کانون مربیان ایران و یکی از بنیان‌گذاران جام جهانی کوچک دانشگاه برگزاری جام جهانی کوچک را نهالی دانست که آرام آرام تبدیل به درخت شده است.

سعید ناصری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در حاشیه نشست مشورتی و برنامه‌ریزی برای چهارمین دوره مسابقات جام جهانی کوچک که اول اسفند 1400 در سالن شورای حکیم سازمان مرکزی برگزار شد؛ سعید ناصری عضو کانون مربیان ایران و یکی از بنیان‌گذاران جام جهانی کوچک دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: از دکتر نیما رضایی به‌عنوان بنیان‌گذار اصلی این برنامه تشکر می‌کنم که در کارش استمرار داشته و دلسوزانه پی گیری این موضوع بوده‌اند و این نهال را که آرام‌آرام به درخت تبدیل‌شده کاشته است.
وی ادامه داد: اینکه ما اکنون در آستانه چهارمین جام جهانی هستیم اتفاقی نیست و فوتبالیست‌ها در راستای مسئولیت اجتماعی‌شان آمدند و ما هم پی گیری کردیم و برای ادامه این کار تا جایی که توان داشته باشیم در کنار این موضوع خواهیم بود.
ناصری در پایان با اشاره به اینکه از سال 1388 با معاونت فرهنگی دانشگاه همکاری داشته افزود: ما وظیفه داریم در راستای مسئولیت اجتماعی در چنین اقداماتی مشارکت و حضورداشته باشیم و وظیفه خود را به‌خوبی انجام دهیم که این برای  ما خوشحال‌کننده خواهد بود.

 

کلمات کلیدی
نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *