محتوای خبری دانشکده توانبخشی

  • تاریخ انتشار : 1401/10/07 - 12:48
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 213
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست رئیس انجمن فیزیوتراپی افغانستان و معاون بین الملل دانشکده توانبخشی

رئیس انجمن فیزیوتراپی افغانستان و هیئت همراه از دانشکده توانبخشی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی این نشست یکشنبه  4 دی ماه 1401 با حضور محمدشاکر احمدی رئیس انجمن فیزیوتراپی افغانستان و هیئت همراه در سالن شورای دانشکده برگزار شد.
در ابتدی نشست دکتر سیامک بشردوست معاون بین الملل دانشکده ضمن خوش آمدگویی، به معرفی ظرفیت ها و توانمندی های آموزشی در حیطه فیزیوتراپی در دانشکده پرداخت و از آمادگی دانشکده برای گسترش و همکاری با دانشجویان متقاضی فیزیوتراپی خبر داد. در ادامه نشست در خصوص توسعه روابط دانشکده  و دانشگاه‌ ها و مراکز آموزش عالی افغانستان تبادل نظر شد.
معاون بین الملل دانشکده ضمن  اشاره به موقعیت جرافیایی و هم جواری دو کشور، دوستی میان  دو ملت و زبان مشترک فارسی در ایران و افغانستان، این ظرفیتهای ارزشمند را زمینه بسیار مهم برای توسعه همکاری های علمی-فرهنگی دانشگاه های افغانستان و دانشکده بیان کرد.
در ادامه نشست عبدالشکور حق بین مسئول فرهنگی انجمن فیزیوتراپی افغانستان، از اهداف حضور این هیئت در ایران  و دانشکده توانبخشی را تلاش برای گسترش تعاملات  و ادامه تحصیل فارغ التحصیلان رشته فیزیوتراپی در افغانستان عنوان کرد.
سپس راضی خان همدرد معاون انجمن فیزیوتراپی افغانستان، ضمن تأیید چشم اندازهای ارائه شده در خصوص همکاری های مشترک، به تمایل مراکز آموزش عالی افغانستان به توسعه روابط و تحصیل دانشجویان این کشور درایران  اشاره کرد.
در انتهای نشست برتوسعه روابط مشترک تاکید شد.

  • گروه خبری : دانشکده توانبخشی
  • کد خبر : 223984
کلمات کلیدی
سید امیر  میری
تهیه کننده:

سید امیر میری

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *