راهکارهای جلوگیری از انتشار کووید 19 در مراکز مراقبت طولانی

راهنمای علمی ارائه دهندگان خدمات سلامت در کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا - نسخه 3

کمیته علمی معاونت درمان دانشگاه اقدام به تهیه محتوای علمی برای افزایش آگاهی تیم های درمانی دانشگاه در مقابله با بحران کووید 2019 کرده است که در ادامه می خوانید.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه، کمیته علمی معاونت درمان دانشگاه با مدیریت دکتر مهدی رضایی معاون درمان، اقدام به تهیه محتوای علمی برای افزایش آگاهی کارکنان درمانی دانشگاه در مقابله با بحران کووید ۲۰۱۹ کرده است که نسخه اول آن با موضوع «راهکارهایی برای جلوگیری از انتشار کووید ۱۹ در مراکز مراقبت طولانی» برگرفته از سایت/https://www.cdc.gov است. بخشی از آن را در ادامه می‌خوانید:
ویروس جدید کروناCoronavirus Disease (COVID-19) ویروسی با قابلیت پخش جهانی بوده و ممکن است مواردی از انتشار حتی در ایالات متحده آمریکا نیز گزارش شود.
  استراتژی کلی مرکز کنترل و پیشگیری بیماریCDC  برای مهار Coronavirus Disease (COVID-19) در مراکز ارائه دهنده خدمات بهداشتی همان سیاست‌های به کار گرفته شده در تشخیص و پیگیری سایر بیماری‌های تنفسی از قبیل آنفلونزا است.
در  بخش‌های ارائه دهنده  مراقبت طولانی مدت (LTCF) دانشجویان، کارکنان و مراجعه کنندگان ممکن است به عنوان بیمار تحت نظر  COVID-19 Patient under Investigation  باشند و باید بلافاصله برای مشاوره و راهنمایی به بخش تخصصی مربوطه مراجعه نمایند.
ادامه مطلب را در لینک زیر به صورت فایل PDF دریافت کنید.
راهکارهای جلوگیری از انتشار کووید ۱۹ در مراکز مراقبت طولانی

توضیح این که: دکتر مصطفی امینی مدیر تعالی بالین و امور بیمارستان ها، دکتر شعبان علیزاده رییس اداه امور آزمایشگاه ها، نجمه باهو مسئول روابط عمومی و مهناز هادی پور مسئول کنترل عفونت معاونت درمان، اسماء ملکی، زهرا کاشانی خطیب، محمد صالحی، سمیرا جوادی، مائده معصومی پور، مسعود نوروزی و مهسا حضرتی سایر اعضای کمیته علمی معاونت درمان هستند که در تهیه و تنظیم این مقالات تلاش می‌کنند.

نجمه باهو
تهیه کننده:

نجمه باهو

فایل ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *