محتوای ویدئویی

 

دکتر حسین قناعتی: امیدوارم بتوانیم روزافزون، به توانمندی های علمی، کیفیت و گسترش دانشگاه کمک کنیم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
عرض ادب و سلام و احترام خدمت همکاران عزیز دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ اساتید، دستیاران، فلوها و پرستاران، کادر اداری و خدمتگزاران دیگری که در دانشگاه زحمت می‌کشند.
به هرحال دست تقدیر بر این شد که حقیر به عنوان مسئول دانشگاه علوم پزشکی تهران در خدمتتان باشم.
 ان شاءلله که بتوانیم با کمک همدیگر این حرکت بزرگ فرهنگی و علمی را که در حدود صدو هشتاد سال پیش توسط مرحوم امیرکبیر، اصلاح‌گر و سیاستمدار بزرگ تاریخ کشورمان شکل گرفته را با همدیگر پیش ببریم و بتوانیم روزافزون، به توانمندی های علمی دانشگاه، کیفیت دانشگاه و به گسترش دانشگاه کمک کنیم و آن چیزی که شان این دانشگاه را به عنوان نماد آموزش عالی کشور که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند ایجاد کنیم.
حقیقتا پس از انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس دولت و سیاست گذاری‌هایی که ایشان در انتخابات اعلام کردند ما بنا داریم که بر اساس آن سیاست‌ها، دانشگاهی چابک، دانشگاهی در مسیر انقلاب اسلامی و اهداف عالیه آن، دانشگاهی در مسیر علم و توانمندی‌های علمی و تازه‌های علمی و منطبق بر آخرین اصول علمی و مدیریتی جهان داشته باشیم. دانشگاهی در ارتباط با تمام دانشگاه‌های جهان، با تمام مراکز علمی دنیا، دانشگاهی که بتواند دوستانی که در خارج از کشور هستند را مجددا جذب کند و تا آنجا که ممکن است برگرداند به این کشور و از توانمندی‌های علمی و قدرت آنها استفاده کند.
ان شاءلله دانشگاهی که بتواند در زمینه گسترش علم در منطقه اثرگذار باشد و دانش به دست آمده ارزشمند شما اساتید و اعضای هیئت علمی و سایر دوستانی که زحمت کشیدند را در منطقه منتشر کند و باعث شود که دیگران هم از این توان بهره ببرند و بشریت بهره‌ مند شود.
امروز تقریبا دیگر در انقلاب پنجم صنعتی مرزی در کشورها وجود نخواهد داشت. به صورت واقعی، مرزها یکی از تعاریف جغرافیایی هستند و این مرزها برداشته می شود و کشورهایی و تمدن‌هایی موفق خواهند بود که بار بیشتر علمی داشته باشند و بتوانند در این عرصه موفق‌تر باشند. با کمک همدیگر  این مهم را که همه دوستان قبلی هم زحمت کشیدند ان شاءلله با هم جلو ببریم.
جا دارد در اینجا از استاد عزیز جناب آقای دکتر عباسعلی کریمی که بسیار بسیار زحمت کشیدند در این دانشگاه تشکر کنم و ان شاءالله بتوانیم دانشگاه را با وضعیت خیلی بهتری به مسئول بعدی تحویل بدهیم.
 خیلی متشکرم از همه دوستان

کلمات کلیدی
مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

فیلم بردار
تدوین گر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *