• تاریخ انتشار : 1401/07/24 - 10:13
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 438

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت اول «مدل کوهستان»

219034.mp3 8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت اول «مدل کوهستان»

یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل کوهستان منتشر شده است.

  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی,برند آفرینی
  • کد خبر : 219034
مهدی  گلپایگانی
فیلمبردار/ تدوین کننده

مهدی گلپایگانی

فیلم بردار

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب