• تاریخ انتشار : 1401/08/05 - 10:44
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 428

8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت دوم «مدل چشمک زدن»

219591.mp3 8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت دوم «مدل چشمک زدن»

یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل چشمک زدن منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول مدل کوهستان ارائه شده بود.

  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی,برند آفرینی
  • کد خبر : 219591
مهدی  گلپایگانی
فیلمبردار/ تدوین کننده

مهدی گلپایگانی

فیلم بردار

تصاویر

مدل داستان در برندآفرینی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب