• تاریخ انتشار : 1394/07/06 - 12:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1028
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید دانشجویان پزشکی جدید دانشگاه از موزه صلح به مناسبت هفته دفاع مقدس

معاون دانشجويي فرهنگي دانشگاه علوم پزشكي تهران بازديد از موزه صلح را در يادآوري رشادت‌ها و ايثارگري‌هاي رزمندگان دفاع مقدس مهم دانست.

دانشجويان جديد دانشكده پزشكي دانشگاه علوم پزشكي تهران به مناسبت هفته دفاع مقدس (31 شهريور تا 6 مهر) از موزه صلح بازديد كردند.
دكتر جواد توكلي بزاز، معاون دانشجويي فرهنگي دانشكده پزشكي گفت: به مناسبت مقارن شدن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصيلي 94 اين واحد برنامه‌هاي متنوعي را به مناسبت هفته دفاع مقدس براي دانشجويان پزشكي جديد برگزار كرده است.
وي در حاشيه اين بازديد گفت: بخشي از اين برنامه‌هاي اين هفته، حضور دانشجويان در اردوگاه امام خميني لواسان بود كه در قالب اردوي دانشجويي برگزار شد كه در آن دو تن از اساتيد بزرگوار دانشگاه دكتر ظفرقندي و دكتر قناعتي كه در جبهه نبرد حق عليه باطل حضور مستمر و پربركتي داشتند خاطرات خود را بيان كردند كه براي دانشجويان جديد بسيار الهام‌بخش و تأثيرگذار بود.
 جواد توكلي بزاز بخشي ديگر از برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس را بازديد از موزه صلح اعلام كرد و گفت: بازديد از اين موزه در يادآوري رشادت‌ها و ايثارگري‌هاي رزمندگان دفاع مقدس بسيار مهم است.
وي در ادامه گفت: دانشجويان در دو دسته و در دو نوبت متفاوت از اين موزه بازديد كردند كه در آن خاطرات دسته اولي را از زبان جانبازان سرفراز شيميايي شنيدند همچنين مشاهده اسناد، سوابق، آثار و قطعات خاص جمع‌آوري‌شده در اين موزه براي دانشجويان بسيار آموزنده و اثرگذار بود.
وي در پايان خاطرنشان كرد با گذشت سال‌هاي سال از دفاع مقدس اميدواريم اين ديدار بتواند يك يادآوري، پيمان دوباره‌اي باارزش‌ها و پيمان مجددي با ايثارگراني كه جان و سلامتي خودشان را در راه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران فدا كردند باشد.
در حاشيه دانشجويان پس از بازديد از موزه در كار گروهي تنديس صلح را به صورت نمادين درست كردند و پس از بازديد عهدنامه صلح توسط جانبازان و دانشجويان خوانده شد.
خبرنگار: نگار ديوبندي

کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

مدير سیستم

مدير سیستم

78/10/11 - 00:00

با سلام خواهشمند است از این دسته خبرها بارگذاری نمایید

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
زهرا

زهرا

78/10/11 - 00:00

موافقم در این خصوص

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *