• تاریخ انتشار : 1395/02/04 - 11:24
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 765
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید نماینده دفتر آموزش بهداشت و ارتقای سلامت وزارت بهداشت از مرکز بهداشت جنوب تهران

نماینده دفتر آموزش بهداشت و ارتقای سلامت وزارت بهداشت و امینی مدیر گروه آموزش بهداشت معاونت بهداشت با ریاست مرکز بهداشت جنوب تهران ملاقات کردند.


گالری عکس
به گزارش روابط عمومي مركز بهداشت جنوب تهران، دکتر گشتایی، نماینده دفتر آموزش بهداشت و ارتقای سلامت و امینی مدیر گروه آموزش بهداشت معاونت بهداشت روز یکشنبه 29 فروردین 95 پس از ملاقات با دکتر قیوم زاده، رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران از واحد آموزش بهداشت این مرکز بازدید کرد.
ضمن این ملاقات همکاری در اجرای برنامه‌های خود مراقبتی فردی، سازمانی، اجتماعی و شوراها، نظارت دقیق بر مراکز سلامت جامعه، پایگاه‌های سلامت شهری و تلاش برای جذب سفیران سلامت تأکید شد.
در ادامه گشتایی از واحد آموزش بهداشت مرکز بهداشت جنوب تهران طبق چک‌لیست برنامه جدید ملی خودمراقبتی بازدید و روند پیشرفت اجرای برنامه را بررسی کرد.
صادقیان مهر، کارشناس مسئول واحد آموزش بهداشت مرکز بهداشت جنوب تهران ضمن خوش‌آمد گویی خلاصه‌ای از عملکرد سال 94 و نیز برنامه سال 95 به ویژه هفته سلامت را ارائه داد. گشتایی ضمن اعلام رضایت از بازدید انجام‌شده، مشکلات و موانع اجرای برنامه را در گفت‌وگو با کارشناسان آموزش بهداشت به منظور اعلام به دفتر را موردبررسی قرارداد.
لازم به توضیح است بازدید از مرکز امام صادق روز سه‌شنبه 30 فروردین برای بررسی روند اجرایی برنامه در واحدهای محیطی، از دیگر برنامه‌های این بازدید بود./ق
خبرنگار: نگاردیوبندی

  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 59596
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *