• تاریخ انتشار : 1395/02/06 - 09:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 524
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برپایی ایستگاه اطلاع‌رسانی مرکز بهداشت جنوب تهران در شهرری به مناسبت هفته سلامت

واحد آموزش بهداشت با همکاری واحدهای پیشگیری و مراقبت از بیماری‌ها و بهبود تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران و شبکه بهداشت اسلامشهر ایستگاه اطلاع‌رسانی پیشگیری و کنترل دیابت را برگزار کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومي مركز بهداشت جنوب تهران، به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت 1 تا 7 اردیبهشت 95 این مرکز اقدام به برپایی ایستگاه اطلاع‌رسانی در جوار آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی کرد.
رضا محمد پور، کارشناس مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشتی شهید احمدی، مریم لاهوتی کارشناس تغذیه مرکز قمر بنی‌هاشم در روزهای اول، دوم و چهارم اردیبهشت در این ایستگاه مستقر بودند.
توضیح اینکه انجام تست و غربالگری دیابت، اندازه‌گیری فشارخون، مشاوره تغذیه، ارجاع مراجعین به پایگاه‌های سلامت و آموزش خودمراقبتی و آموزش سلامت دهان و دندان و نحوه صحیح مسواک زدن به صورت عملی از فعالیت‌های ارائه‌شده در این پایگاه بود.
توضیح اینکه در غرفه مرکز بهداشت جنوب تهران 110 عدد سیب به منظور ترویج تغذیه سالم توزیع شد.
صادقیان مهر کارشناس مسئول واحد آموزش بهداشت مرکز بهداشت جنوب تهران آمار بازدیدکنندگان را بیش از 120 تن در روز اعلام کرد و گفت: کارشناسان این مرکز به معرفی پایگاه‌ها و مراکز سلامت، تبلیغ طرح ملی خودمراقبتی با تأکید بر شعار هر خانواده ایرانی یک سفیر سلامت پرداختند.
در حاشیه این ایستگاه اطلاع‌رسانی کارشناس این مرکز با حضور در سالن اجتماعات نمایشگاه در خصوص دیابت، علائم ریسک فاکتورها و راه‌های پیشگیری مطالبی را بیان و بیش از 10 نوع رسانه‌های آموزشی را توزیع کرد./ق
خبرنگار: نگاردیوبندی

  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 59665
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *