• تاریخ انتشار : 1394/07/07 - 10:06
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 222
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه فصل تابستان واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران

واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه فصلی را با عنوان آموزش پرونده الکترونیکی ورژن جدید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي مركز بهداشت جنوب تهران، واحد مدارس این مرکز جلسه فصلی واحد را روزهای شنبه و دوشنبه 28 و 30 شهریور 94 برای مسئولان مراکز بهداشتی و پایگاه‌های بهداشتی مشارکتی تحت پوشش این مرکز در سالن جلسات ستاد برگزار کرد.
در ابتدا سرابی، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس گفت: در سال تحصیلی 95-94 معاینات دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی و پایه سوم دور اول متوسطه انجام می‌شود.
در ادامه جوادی و شاقلانی، کارشناسان این واحد پرونده الکترونیکی ورژن جدید را آموزش دادند.
مصوبات این جلسه به شرح زیر است: اطلاعات دانش آموزان معاینه شده در طرح سنجش نوآموزان در پرونده الکترونیکی تکمیل و ارسال آن توسط gmail به واحد سلامت نوجوانان و جوانان و تمامی اطلاعات مدارس در پرونده الکترونیکی ثبت گردد، روز کودک در مدارس آموزش، مسابقه برگزار و جوایز داده شود و اجرای طرح وارنیش در تمام مدارس ابتدایی با آغاز سال تحصیلی 95-94 شروع خواهد شد.
توضیح اینکه در این جلسه بوکلت غیر پزشک، راهنمای تکمیل پرونده الکترونیک، بسته جوایز دانش آموزان و کتاب بررسی وضعیت رفتارهای مرتبط با سلامت دانش آموزان در اختیار حاضرین قرار گرفت.
خبرنگار: نگار دیوبندی
  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 54354
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی