• تاریخ انتشار : 1396/12/19 - 11:14
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1089
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه فصل زمستان واحد نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران

واحد نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه دوروزه فصل زمستان را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومي مرکز بهداشت جنوب تهران، این جلسه روزهای شنبه و یکشنبه 12 و 13 اسفند 96 با حضور 105 تن از مراقبین سلامت مراکز و پایگاه‌های تحت پوشش در سالن جلسات ستاد این مرکز برگزار شد.
در ابتدا بلالی، معاون این مرکز ضمن خوش‌آمد گویی بر لزوم رعایت احترام متقابل تأکید کرد و گفت: در صوت بروز هرگونه مشکل درزمینهٔ کاری آماده پاسخگویی به همکاران هستند.
 در ادامه مرضیه سرابی، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز از تلاش یک‌ساله مراقبین تشکر کرد و به اهمیت آموزش و معاینه جوانان، ثبت در سامانه سیب، پیگیری نتایج مربوط به معاینات، آموزش پیشگیری از حوادث چهارشنبه‌سوری به گروه‌های هدف و ارسال گزارش مربوطه به واحد مدارس، اهمیت ارجاع دانش‌آموز دارای اختلال به پزشک، پیگیری موارد ارجاع شده به‌منظور بررسی بیشتر، اهمیت برگزاری آموزش بهداشت دوران بلوغ به گروه‌های هدف، انجام معاینات پدیکلوز و آموزش پیشگیری از آن و ثبت صحیح در سامانه سیب و پیگیری درمان اشاره کرد.
در ادامه رشیدی، کارشناس این واحد در خصوص پیشگیری از حوادث حمل‌ونقل جاده‌ای در جوانان مطالبی را ارائه و جوادی، کارشناس واحد نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت جنوب تهران گزارشی تحلیلی از بازدید مراکز و پایگاه‌ها در فصل پاییز و مقایسه آن بازمستان مطالبی را ارائه کرد.
خبرنگار: نگار دیوبندی

  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 75164
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی