• تاریخ انتشار : 1394/09/03 - 09:50
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 366
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه مسئولان واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مراکز بهداشتی درمانی و پایگاه‌های مرکز بهداشت جنوب تهران

جلسه مسئولان واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مراکز بهداشتی درمانی و پایگاه‌های دولتی/مشارکتی مرکز بهداشت جنوب تهران با حضور معاون این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت جنوب تهران، در این نشست لیدا فقیه نصیری، معاون مرکز ابتدا در مورد طرح تحول نظام سلامت و چگونگی اجرای طرح در مرکز بهداشت جنوب تهران توضیحاتی را ارائه کرد.
مرضیه سرابی، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس هم در مورد برنامه جوانان، بوکلت، شناسنامه و جمع‌آوری آمار در اکسل و در خصوص برپایی همایش جوانان در ستاد جنوب و زمان تشکیل آن توضیحاتی ارائه کرد.
در ادامه جوادی کارشناس این واحد در مورد اشکالات موجود در فایل پرونده الکترونیکی و ایراد مسئولان مدارس مراکز و پایگاه‌ها در ورود اطلاعات و ثبت پرونده الکترونیکی و همچنین در مورد معاینات پزشکی که درحال حاضر توسط پزشک مراکز پشتیبان انجام می‌شود توضیحاتی ارائه کرد.
عباییان دیگر کارشناس واحد بهداشت مدارس نیز در مورد نحوه تکمیل شناسنامه جوانان و استفاده از بوکلت جوانان توضیحاتی ارائه کرد و سپس در مورد نحوه تکمیل اکسل جوانان و جمع‌آوری آمار توضیح دادند.
در پایان، دانشیان نیز در مورد برنامه مروج سلامت در مدارس تحت پوشش (140 مدرسه) بر اساس دستورالعمل‌های جدید مروج سلامت سخن گفت.
در این نشست که 25 آبان 94 برگزار شد مصوباتی تهیه و به کارشناسان ابلاغ شد./ق
  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 55942
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی