• تاریخ انتشار : 1397/11/15 - 10:23
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1050
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه تقویت کانون‌های سلامت محلات در مرکز بهداشت جنوب تهران

مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه هماهنگی برنامه تقویت کانون‌های سلامت محلات شهر تهران را برگزار کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت جنوب تهران، این جلسه روز یکشنبه 14 بهمن 97 با حضور نجمه الملوک امینی مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران، مسئولان خانه سلامت و نماینده دبیران کانون‌های سلامت مناطق تحت پوشش در سالن جلسات ستاد برگزار شد.
امینی در این جلسه به بیان نقش مهم مشارکت سازمان‌ها و مردم در امر ارتقای سلامت جامعه پرداخت و به تفاهم‌نامه منعقده بین اداره سلامت شهرداری تهران، معاونت اجتماعی، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و تعهدات طرفین به‌منظور ارتقای سلامت اشاره کرد.
وی در ادامه نقش کانون‌های سلامت در محله، نحوه تعامل و همکاری کانون سلامت با مراکز جامع خدمات سلامت و پایگاه‌های سلامت و ارتباط آن با مجامع سلامت محلی، شهرستان و استان را معرفی کرد و در ادامه ثابتی، کارشناس مسئول واحد آموزش بهداشت مرکز بهداشت جنوب، پس از شنیدن نظرات و سخنان مدعوین به نحوه اجرای برنامه تقویت کانون‌های سلامت شهر تهران اشاره کرد و گفت: سلامت حقی همگانی است و احقاق آن نیازمند مشارکت دستگاه‌های دولتی، غیردولتی و مسئولیت‌پذیری همه اقشار جامعه در برابر سلامت خود، خانواده و جامعه است.
وی در پایان انتظارات مرکز بهداشت جنوب از اجرای برنامه تقویت کانون‌های سلامت محلات، مجامع سلامت محلی شهر تهران و تعهدات مرکز بهداشت جنوب در اجرای برنامه را بیان کرد.
توضیح اینکه هدف از ایجاد کانون‌های سلامت و تقویت آن، مشارکت سازمان‌دهی شده آحاد مردم و همراهی ساختارمند همه بخش‌های حاکمیت و کاهش نابرابری‌ها به‌منظور تحقق عدالت در قالب پوشش همگانی سلامت است.
خبرنگار: نگار دیوبندی

  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 84733
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی