• تاریخ انتشار : 1397/01/28 - 10:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1450
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه هماهنگی سازمان‌های بین بخشی و مرکز بهداشت جنوب تهران به مناسبت هفته سلامت

واحد آموزش بهداشت مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه هماهنگی سازمان‌های بین بخشی و مرکز بهداشت جنوب تهران را به‌منظور گرامیداشت هفته سلامت سال 97 برگزار کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومي مرکز بهداشت جنوب تهران، این جلسه روز دوشنبه 27 فروردین 97 با حضور بلالی معاون مرکز بهداشت جنوب تهران در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.
بلالی، هدف از تشکیل جلسه را آشنایی سازمان‌های مختلف منطقه تحت پوشش با انواع خدمات مرتبط با سلامتی در سطح جامعه، جلب همکاری‌های بین بخشی دانست و به لزوم همکاری‌های بین بخشی برای تسهیل دسترسی گروه‌های هدف به خدمات سلامت اشاره کرد.
در ادامه ثابتی، کارشناس مسئول واحد آموزش بهداشت پس از قرائت روزشمار هفته سلامت سال 97، به اهداف برنامه گرامیداشت هفته سلامت ازجمله: جلب مشاركت مردم و همكاري عمومي در راستاي توجه به نقش سلامت و پيشگيري براي داشتن جامعه‌ای سالم، جلب مشاركت همکاری‌های بين بخشي و دستگاه‌های مرتبط با سلامت مردم، جلب مشاركت سازمان‌های غيردولتي مردم‌نهاد در سلامت جامعه اشاره کرد و خلاصه‌ای از خدمات مراکز و پایگاه‌های سلامت را با تأکید بر برنامه‌های واحد آموزش بهداشت بیان کرد.
سپس رحیمی، کارشناس واحد آموزش بهداشت گزارشی مختصر از تعداد و انواع رسانه‌های توزیع‌شده در سطح مرکز بهداشت جنوب تهران، جلسات آموزشی برگزارشده برای سازمان‌ها در سال 96 و سازمان‌های فعال در برنامه خود مراقبتی سازمانی را ارائه نمود.
علاوه بر این، برنامه پیشنهادی واحد آموزش بهداشت مرکز بهداشت جنوب تهران و سازمان‌های بین بخشی به‌منظور آموزش، اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به مردم منطقه تحت پوشش در مدت سال 97 به‌ویژه هفته سلامت، همچنین نیازهای طرفین برای تأمین رسانه‌ها، تجهیزات، فضای ارائه خدمات و کارشناسان سلامت بررسی شد.
شرکت‌کنندگان متعهد به همکاری در برگزاری برنامه‌های سال 97 شدند.
در این جلسه نمایندگان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی ادارات سلامت شهرداری و کمیته امداد امام خمینی (ره) مناطق 10، 11، 16، 17 و 19 تهران، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، شرکت مپنا، بهزیستی تهران و شهرری و اتحادیه‌های اصناف حضور داشتند و از سازمان‌های فعال درزمینهٔ برنامه خود مراقبتی سازمانی و کمپین مبارزه با سرطان تقدیر به عمل آمد.
خبرنگار: نگار دیوبندی

  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 75839
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی