• تاریخ انتشار : 1397/02/09 - 13:50
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1572
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری فعالیت‌های مرکز ابوذر به مناسبت هفته سلامت

مرکز ابوذر مرکز بهداشت جنوب تهران به مناسبت هفته سلامت فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام داد.

به گزارش روابط عمومي مرکز بهداشت جنوب تهران، کارشناسان این مرکز با همکاری خانه سلامت ابوذر غربی روز چهارشنبه 5 اردیبهشت به مناسبت هفته سلامت با شعار پوشش همگانی سلامت، برای همه و همه‌جا غرفه‌ای به‌منظور خدمات مشاوره روانشناسی با همکاری خانه سلامت ابوذر غربی برگزار شد.
در این غرفه سمیه سکندری، کارشناس سلامت روان این مرکز ضمن اطلاع‌رسانی از خدمات روانشناسی در مراکز بهداشت به ارائه خدمات مشاوره فردی پرداخت.
همچنین روز سه‌شنبه 4 اردیبهشت 97 کلاس آموزشی تأثیر شادی و نشاط اجتماعی با محوریت مقابله با خلق منفی و پیاده‌روی نمادین در پارک آلاله در منطقه 17 برگزار شد.
در این کلاس سمیه سکندری، کارشناس سلامت روان مرکز ابوذر به نقش تعاملات اجتماعی در سلامت روان تأکید کرد همچنین وی با اشاره به اینکه روح و ذهن ما نیاز به مراقبت دارد و در صورت بی‌توجهی به این بعد، سلامت روان افراد به خطر افتاده و موجب بیماری‌های روان مانند افسردگی می‌شود، راهکارهای مقابله با خلق منفی را ارائه کرد.
در پایان به مناسبت هفته سلامت تمامی بانوان این کلاس آموزشی به همراه این کارشناس پیاده‌روی کردند و درنهایت بروشورهایی درزمینهٔ سلامت روان در اختیار بانوان شرکت‌کننده قرار گرفت.
خبرنگار: نگار دیوبندی

  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 76283
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی