• تاریخ انتشار : 1396/12/16 - 09:22
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1075
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری چهارمین جلسه کمیته طراحی مداخلات نیازسنجی مرکز بهداشت جنوب تهران

چهارمین جلسه کمیته طراحی مداخلات نیازسنجی و رسانه‌های فصل بهار 97 در مرکز بهداشت جنوب تهران برگزار شد.

واحد آموزش بهداشت چهارمین کمیته مشورتی طراحی مداخلات نیازسنجی را روز شنبه 12 اسفند 96 با حضور ابراهیم بلالی، معاون مرکز بهداشت جنوب تهران و اعضای کمیته در سالن جلسات ستاد برگزار کرد.
بلالی، در خصوص اهمیت همکاری تمامی واحدهای تخصصی ستادی در زمینه برنامه‌ریزی، اجرا و ارزشیابی برنامه‌های آموزش سلامت با توجه به مشکل‌های اولویت‌دار مرکز بهداشت جنوب تهران (افسردگی و دیابت) مطالبی را بیان کرد.
سپس ثابتی، کارشناس مسئول واحد آموزش بهداشت مرکز بهداشت جنوب تهران گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای مصوبات جلسات قبل را تشریح کرد. همچنین از مدعوین، رسیدگی به اجرای سایر مصوبات را خواستار شد.
در این کمیته اهداف اختصاصی واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها، توسط دکتر گوارا، کارشناس مسئول این واحد در زمینه پیشگیری، کنترل و مراقبت از بیماری دیابت عنوان شد و از واحدها درخواست همکاری به عمل آمد.
همه واحدهای ستادی پیشنهادهای خود را در زمینه فعالیت‌های مرتبط با بیماری دیابت ارائه دادند.
در ادامه رسانه‌های رسیده به واحد آموزش بهداشت: پمفلت مالاریا، تراکت‌های واحد دارویی (خشکی دهان) که تهیه آن در جلسات قبل تصویب‌شده بود موردبررسی قرار گرفت. همچنین شعار روز جهانی بهداشت سال 97: پوشش همگانی سلامت: برای همه، در همه‌جا اعلام شد.

  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 75018
کلمات کلیدی
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی