• تاریخ انتشار : 1397/04/30 - 11:45
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 2024
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری کارگاه روش‌های مشارکتی آموزش در مرکز بهداشت جنوب تهران

به گزارش روابط عمومي مركز بهداشت جنوب تهران، این کارگاه روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 26 و 27 تیر 97 برای مراقبین سلامت شاغل در پایگاه‌های ضمیمه و غیر ضمیمه و کارشناسان ناظر در سالن جلسات ستاد برگزار شد.

در نخستین روز بلالی، معاون مرکز بهداشت جنوب به بیان اهمیت آموزش بهداشت پرداخت و در ادامه مراقبین سلامت و کارشناسان ناظر به سؤالات آزمون که از دستورالعمل‌های اجرایی واحد آموزش بهداشت و صورت‌جلسات قبلی این واحد طراحی‌شده بود پاسخ دادند.
در ادامه پس از برگزاری آزمون، ثابتی کارشناس مسئول واحد آموزش بهداشت در خصوص اهمیت آموزش مشارکتی و میر سعیدی و غفاری، کارشناسان آموزش بهداشت در مورد خصوصیات آموزش مشارکتی و نحوه اجرای فنون آموزش مشارکتی برای فراگیران مطالبی را بیان کردند.
در ادامه فراگیران نیز نحوه اجرای فنون آموزش مشارکتی را بیان کردند و نحوه تکمیل فایل آماری آموزش داده شد و گزارش فصلی فعالیت‌های آموزشی، چک‌لیست ارزیابی عملکرد کارکنان در حوزه آموزش بهداشت، پنل آموزش بهداشت و فایل آماری خود مراقبتی توسط کارشناسان آموزش بهداشت آموزش ارائه شد.
در پایان صالحی، کارشناس باروری سالم مرکز بهداشت جنوب تهران در رابطه با برنامه باروری سالم نکاتی را بیان کرد و رسانه‌های فصل تابستان توزیع شد.
خبرنگار: نگار دیوبندی

  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 78651
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی