• تاریخ انتشار : 1397/07/23 - 09:04
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1911
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کلاس آموزشی پیشگیری از دیابت با روش تغذیه صحیح در مرکز بهداشت جنوب تهران

واحد آموزش بهداشت با همکاری واحد سلامت روانی، اجتماعی، اعتیاد و واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران جلسه آموزشی را برگزار کرد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومي مرکز بهداشت جنوب تهران، با توجه به نیازسنجی انجام‌شده در سطح مرکز بهداشت جنوب تهران و مناسبات بهداشتی فصل پاییز کلاس آموزشی پیشگیری از دیابت با روش تغذیه صحیح، سلامت روان در محل کار این مرکز جلسه ای را روز یکشنبه 22 مهر 97 برای 19 نفر از نمایندگان ادارات سلامت شهرداری و کمیته امداد امام خمینی (ره) مناطق پنج‌گانه، بهزیستی شهرستان ری و تهران، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در سالن جلسات ستاد برگزار کرد.
در این جلسه رحیمی، کارشناس واحد آموزش بهداشت به مناسبات بهداشتی فصل پاییز و مرور محتویات کارگاه خود مراقبتی سازمانی پرداخت و نمایندگان سازمان‌ها گزارشی درزمینهٔ اقدامات انجام‌شده در محل کار خود درزمینهٔ ارتقای سلامت کارکنان و موانع سازمانی را ارائه کردند.
تبرائی، کارشناس واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت جنوب تهران در خصوص پیشگیری از دیابت با روش تغذیه صحیح و مصطفوی، کارشناس واحد سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد این مرکز در خصوص سلامت روان در محل کار و استرس شغلی مطالبی را بیان کرد.
رشیدی، کارشناس واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس این مرکز از نمایندگان سازمان‌ها خواست تا جلسات آموزشی را برای گروه سنی 18 تا 30 سال برگزار کنند.
در این جلسه بسته آموزشی هفته سلامت روان، روز جهانی دیابت، پیشگیری از سوانح و حوادث حمل‌ونقل شامل کتابچه، سی دی، بروشور و تیزرهای آموزشی در اختیار حاضرین قرار گرفت.
خبرنگار: نگار دیوبندی

  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 80874
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی