• تاریخ انتشار : 1394/11/26 - 12:13
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1223
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

( + فیلم) ویزیت رایگان متخصصان بسیج جامعه پزشکی و اساتید دانشگاه در مرکز بهداشت جنوب تهران

پزشكان متخصص زنان، اطفال و داخلی بسيج جامعه پزشكي و اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران با هماهنگی واحد آموزش بهداشت و همکاری 3 مرکز بهداشتی درمانی امام محمدباقر (ع)، امام صادق(ع) و امام علی(ع) بيماران را در منطقه 19 تهران به‌صورت رایگان ويزيت کردند.

دریافت فیلم
به مناسبت دهه مبارکه فجر در منطقه 19 تهران، پزشكان متخصص اطفال و پزشكان متخصص زنان و داخلی با همراهی پرستاران و ماماها، روز سه‌شنبه 19 بهمن 94 از بيماران به‌طور رايگان ويزيت كردند.
زهرا صادقیان مهر مدیر عملیات و خدمات تخصصی و هماهنگ‌کننده برنامه ویزیت رایگان کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت جنوب تهران گفت: 189 نفر در این برنامه توسط متخصصان اطفال دکتر خواجه‌زاده و دکتر ضیایی و متخصصان داخلی دکتر شیوا رمضان زاده و دکتر ندا گرجی زاده و متخصصان زنان دکتر هانیه علم بیگی، و دکتر زمانی دکتر جعفرزاده و همراهی پرستاران، فراهانی مخلص آبادی و ندا پلویی و صدقی و ماماها، سارا دشتی و فرشته امینی و سمیرا بختیاری ویزیت شدند.
مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت جنوب تهران از همکاری صمیمانه پزشکان متخصص و پرستاران یاد شده و نیز دکتر فاتحی هماهنگ‌کننده برنامه در مرکز عملیات و خدمات تخصصی و  احمدی هماهنگ‌کننده برنامه ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و سرپرستان مراکز بهداشتی درمانی در این برنامه قدردانی کرد./ق
خبرنگار و عکاس: مهدی گلپایگانی

  • گروه خبری : مرکز بهداشت جنوب تهران
  • کد خبر : 58123
نگار  دیوبندی
تهیه کننده:

نگار دیوبندی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *